"Ik had het er nog over met mijn dochter. Het is raar zonder Max, ik mis hem absoluut. Daar heeft Victoria ook last van. Maar hij heeft een eigen leven in Monaco. Hij is ontzettend hard aan het trainen en ik heb het druk hier", vertelt Jos aan Verstappen.nl.

Relaxter
Toch heeft Jos het er -naar eigen zeggen- niet moeilijk mee. "Ik weet dat hij goed zit bij Red Bull Racing. Het is daar ontzettend goed georganiseerd, daar hebben ze mij echt niet nodig. Het is ook wel lekker, ik ben een stuk relaxter nu. Ik houd natuurlijk wel alles in de gaten, maar meer ook niet."

Afgepeigerd
Max Verstappen is druk bezig om zich voor te bereiden op het nieuwe Formule 1-seizoen, dat eind maart van start gaat. "Max wordt ontzettend hard afgepeigerd in de sportschool, dus 's avonds ligt hij total loss op de bank. Dat is goed. Hij heeft dan weinig meer te vertellen", vertelt Jos in het programma Peptalk van Ziggo Sport Totaal.

"Hij is volop bezig en hij is heel enthousiast. Hij heeft er veel zin in. Wat ik zo links en rechts hoor, heeft Red Bull Racing hoge verwachtingen."