Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

fluisteren in een bootje

Advertise here!!

03.07.20050 likes
hoi luitjes

ik ga er vandaag lekker op uit, ik ga varen met een fluisterboot in Giethoorn, even ontspannen. Ik had even zin om dat met jullie te delen ... neem picknickmand met wijn en lekkere dingen mee ...
Vanavond laat ik weten hoe het was. Jullie allemaal een fijne dag gewenst.

x:xx timmie x:xx
03.07.20050 likes
heyyyyyyyy tim
wat leuk jo het weer is ook aangenaam zo te zien ik hoop dat je een hele fijne dag heb
lieve groetjes van shirley xxx
03.07.20050 likes
eey timberland dat heb ik owk us gedaan is heel leuk veel plesier daar!!! kiss kirsten!
03.07.20050 likes
Tja ,en wij mogen niet mee ,ai toch ,veel plezier daar op de boot kusses marina superster6
04.07.20050 likes
Was overigens heerlijk, rooie kop gekregen van de zon, heeft me goed gedaan, kan ik jullie allemaal aanraden ..
gr. Tim

Advertise here!!

04.07.20050 likes
moet je vaker doen tim...... zorg goed voor jezelf en geniet van het leven.

xxxx muts
05.07.20050 likes
zal ik doen lieve mutzie heb me ook voorgenomen meer in de zon te gaan zitten ipv altijd maar als een huismus binnen te zitten ..
kwil weer een bruine harses krijgen!!

gr. timmie
05.07.20050 likes
goed idee tim maar daar door moet je ons natuurlijk niet vergeten hahaahah ook al zit je dan wel binnen achter je pc
lieve groetjes shirley xxx
05.07.20050 likes
wat denk je! jullie vergeten??
heb draadloze verbinding met laptop, kan dus lekker in de tuin zitten en toch met jullie kletsen ... is dat luxe of niet?

xxx je
tim
05.07.20050 likes
oke tim dat is zeker luxe goed zo zo,n mazzel heb ik dus niet ,ik heb en geen tuin en geen laptop
groetjes shirley xxx

Adverteer hier