Citeren31.08.20050 likes
hoi kirsten,
is het wel de belg waar je mee wilt trouwen??
of ben je van gedachten veranderd???
kus knuffel cats
is het wel de belg waar je mee wilt trouwen??
of ben je van gedachten veranderd???
kus knuffel cats
Advertise here!! |
Citeren31.08.20050 likes hoi kirsten,
is het wel de belg waar je mee wilt trouwen?? of ben je van gedachten veranderd??? kus knuffel cats |
Citeren01.09.20050 likes eey jaco egt heel ergh mega super bedankt voor de vertling egt heel erg lief van je knuffels en kusjes voor joe heel veel!!!!!!!!!!!!!!!!
enne cats jah hihi die belg komt nog wel maar eerst wil ik met dese nederlandse jongen whahaha! de kans is tog mega kleien dat je daarmee trouwd duz de belg komt seker nog hoor! laat ik hem aleen nog ff nie weten hihi!!!! dikke kus kirsten! |
Citeren11.09.20050 likes ik geloof da ik ook verliefd wil zijn ?
misschien gebeurt het nog wel hahahah wie weet !!!!! nootje zonder vlinders. |
Citeren11.09.20050 likes je heb het toch nei over my h? ? :P nah suc6 en hopen dat het goed ga |
Citeren12.09.20050 likes haha thanks alebij he!!! maare jah liefde of die nu al over is of nie ik weet ut nie meer hoor haha!
kusss |
Advertise here!! |
Citeren12.09.20050 likes ach al die liefdes van jou ![]() maar iig sterkte he (je weet wel ) en ook aan de leuke dingen blijven denken. Doe ik ook. |
Citeren12.09.20050 likes jah dankje nilis !!! ji owk doen dan he!!! en jij owk sterkte en jij weet owk wel waarmee! hihi!!!
knuffels en kusjes kirsten! |
Citeren20.06.20060 likes hahaha lees dit nu ff trug , dit is bijna een jaar geleden alweer en ga inmiddels na de vakantie weer naar een andere school toe!
het is heel vreemd om dit te lezen, ik verlieft op een jongen? ja goh wat heb ik dat vaak gedacht zeg... maar meestal was het zo weer over... en ja ik denk niet dat ik toen echt verlieft was... mischien ook wel maar wat ik nu voel is denk ikveel meer verlieft sijn!!! denk dat ik nu meer verlieft ben als toen, dit steld meer voor en zou ook echt iets willen met haar, met die jongens dacht en zei ik het wel maar als ik echt naar me hart luisterede wist ik dat ik nooit wat met hun zou wilen hebben f hun zoenen... maar nu op een meisje, en dat voelt veel fijner... kuss kirsten! |