|
|
|
mama van vijf Undefined 1803 berichten hahaha jammer, dan neem ik mijn koek en drank zelf mee en fiets ik er weer vrolijk op los hier !!
zal wel opletten voor de anderen, dat ik bv shir niet van haar fiets rijd he  mama xxxxx |
Anonymous Undefined 65739 berichten zo nog ff fietsen hier voordat ik naar mn bedje gaat en ik zag mama ook net voorbij gaan ff doortrappen dan maar dan haal ik haar nog wel in denk ik |
mama van vijf Undefined 1803 berichten
 hahahha shir ....was nog een gezellig rondje fietsen he ....en dan ondertussen op de fiets ook lekker kletsen ....ja als het zo laat is , kan het eens gezellig worden he  nou, miss tot op kletsen weer he shir ....
mama xxxx |
was me schuur aan het opruimen en wat denk je dat daar staat me fiets . dus kan ik weer ff lekker door het forum fietsen  ook weer goed voor de lijn. alleen uitkijken dat ik shir niet tegen kom die fietst altijd met dropschot op
|
wil ook wel fietsen , maar denk dat mijn fiets vierkante wielen heeft van het stilstaan  dus ben nu opzoek naar een fietsenmaker
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ow roos dat is een stukje verder  tweede straat links en dan het bruggetje over en dan gelijk de eerste rechts
|
ow oke breng ik die fiets ff weg  als die dan snel klaar is , fietsen we over het forum
|
Anonymous Undefined 65739 berichten kom je van zelf wel tegen  mraM ook een glaasje dropshot mss ? |
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik spring wel bij mram achterop, fietsen we samen door het forum heen en zijn we eerder bij shir om een glaasje dropshot te halen  groetjes & xxxxxsjes
nice |
|
|