Forums  ›  Aangeboden / Gezocht  ›  Gezocht

fiets

Advertise here!!

Citeren13.11.20070 likes
Ik hoop het nog te worden visser..Eerst nog een jaar of 25 30 aan de bak....
Citeren13.11.20070 likes
Ach...Ntje...42 is toch nog jong....zeg maar ja..haha...dan kan 44 tenminste ook nog als jong doorgaan
Citeren13.11.20070 likes
Ik hoop ook dat je het ooit wordt Ntje...en ouder natuurlijk....hahaha...blijven wij zolang kletsen?
Citeren13.11.20070 likes
Zou het niet weten Jtje of we zolang blijven kletsen........Ik zag dat er al mensen meer dan 15 jaar aktief zijn op deze site . Dus wie weet.....
Citeren13.11.20070 likes
Ja Flip zegt dat wij niet zonder elkaar kunnen haha.....krijgen wij een soort kletshuwelijk..hihihi

Advertise here!!

Citeren13.11.20070 likes
Vroeger had ik zo,n 27 mc bakkie en heb daar heel lang gekletst met mensen.....Ben nog wel eens aan de praat geraakt met iemand in de kroeg waar ik maanden mee heb zitten babbelen ...Hahahaha ...was wel grappig toen we daar achter kwamen,,,...haha
Citeren13.11.20070 likes
ja die bakkies....dat weet ik ook nog wel...broer van mijn zwager had er een...ging toen overal mee naartoe....zo ook een keer in de auto op zoek naar een adres in Amsterdam....allemaal vrachtwagenchauffeurs die ons hielpen..met één heeft die weken contact gehouden
Citeren13.11.20070 likes
nou 15 jaar zover is deze site nog niet denre is de webmaster en die heeft deze site november 2004 opgestart dus de site bestaat 3 jaar groeten visser
Citeren13.11.20070 likes
Ja ik ging ook wel eens op vossenjacht midden in de nacht haha ..wat een gekkenhuis was dat zeg ...in pikkendonker ergens midden in een weiland ..Stond die vos net aan de andere kant van het veld en dat was weer een uur zoeken..ha haha..
Citeren13.11.20070 likes
Maar leuk dat je diegene ontmoette in de kroeg....ach misschien ontmoeten wij elkaar ook nog wel eens haha...alleen niet in de kroeg!

Adverteer hier