|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten soals jullie weten of nog niet wisten is danielle25 der neefje dood gereden door een auto mobilist die de macht verloor over het stuur door te hard rijden
en ik hoop dat de menseb een berichtje achter willen laten voor danielle en de famillie namens mij hou jullie taai en zoek veel steun bij elkaar
Groetjes gewoondave
ps meid je kan me altijd bellen als je de behoefte er aan hebt |
Anonymous Undefined 65739 berichten oh wat verschrikkelijk zeg, had er nog niks van gehoord.
uiteraard wens ik Danielle en haar familie, met name de ouders van het jongetje, heel erg veel sterkte.
verschrikkelijk als dit je overkomt, zomaar weggerukt uit het leven en helaas door toedoen van iemand anders.
Sterkte! |
Anonymous Undefined 65739 berichten Daan meid, heel veel sterkte ook voor ouders en broers/zussen van je neefje... ik hou je ff vast...
Bas |
baco35 Undefined 25 berichten Hey Daan
Wens jou en je familie namens Lampje en mij heel veel sterkte toe.
Veel sterkte
lampje en baco |
vrouwtje_46 Undefined 842 berichten hoi danielle ,weten even niets te zeggen hier,meid we wensen jouw en je familie heel veel sterkte dikke knuf van jaco en peetje |
|
kip31 Undefined 680 berichten hey daan
tis vreselijk wat er gebeurd is  heel veel sterkte meid voor jou en je familie
kus en knuf kip |
Anonymous Undefined 65739 berichten Danielle, ik wens je met heel mijn hartje heel erg veel sterkte toe in deze tijd, sorry ik wist dit niet....
Sterkte meid, Petra en Jaco |
feye Undefined 360 berichten Daan,
heel veel sterkte, samen met je familie.
kuss feye
brrr mag niet zoiets, onbegrijpelijk!!! |
Timberland Undefined 2690 berichten Hoi danielle
vreselijk als een jong leven zo vroeg al wordt beeindigt door een dergelijk ongeluk;
wens jou en je directe familie heel veel steun en sterkte om dit verlies op te vangen met elkaar.
groeten,
tim |
Anonymous Undefined 65739 berichten daan,
heel veel sterkte in de komende tijd voor u en jouw familie .
heel oprecht van Elvis en Baby |
|