Citeren05.11.20060 likes
dave
heel veel sterkte in deze moeilijke periode en innige deelneming
toska en hawk
heel veel sterkte in deze moeilijke periode en innige deelneming
toska en hawk
Advertise here!! |
Citeren05.11.20060 likes dave
heel veel sterkte in deze moeilijke periode en innige deelneming toska en hawk |
Citeren05.11.20060 likes dave gecondoleert en wens je heel veel sterkte de komende tijd!
dikke kusss, kirsten! |
Citeren05.11.20060 likes Hoi Dave,
Ik lees net je berichtje pfff Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd Kuss van feestje |
Citeren05.11.20060 likes hoi dave
ik lees net je berichtje, gecondoleerd, en veel sterkte in deze moeilijke tijd! kus jeanette |
Citeren05.11.20060 likes Hoi Dave,
Gecondoleerd met het overlijden van je opa. Groetjes & xxxxsjes Nice & Tess |
Advertise here!! |
Citeren05.11.20060 likes Hey Dave,
Gecondoleerd en veel sterkte gewenst. xxx Suus |
Citeren07.11.20060 likes Lieve Davey
Probeer in deze moeilijke tijd je mooie herinneringen boven te halen .. Ga bv es fotos bekijken van hoe je opa was toen ie jong was, samen met je familieleden praten over toen Dat zal je kracht geven Dikke kus Saffie |
Citeren08.11.20060 likes moppie...
tis erg ...woorden schieten te kort... het verdriet dat als maar erger word... maar denk aan de mooie tyd... die jullie saampies hebben gehad en gekend.... er is helaas een tyd van komen en gaan... ![]() maar jou mooie herineringen aan je opa.... zullen altyd blijven bestaan.... lieverd...gecondoleerd..... wens je veel sterkte liefde en warmte toe.... ...the best for you...kussie en knuffie...marisje.... |
Citeren09.11.20060 likes lieve dave,
sorry ik lees je berichtje nu pas maar wil je heel veel sterkte en kracht toewensen in deze moeilijke tijd.......gecondoleerd dikke kusss anais |
Citeren09.11.20060 likes dave gecondoleerd en sterkte maar net jij al zei wees dankbaar met 93 pfffffff wou dat mn moeder dat ook gehaald had maar begrijp het tis weg brengen dikke kussssss wees toch maar blij jij een opa gehad hebt mijn kinderen kennen geen opas nog omas wilma |