Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

ff een up date(je)

Advertise here!!

Citeren30.01.20070 likes
zo hier ben ik ook weer eens.

ben lange tijd maar weinig online geweest, maar ja dat krijg je met 2 pubers in huis en maar 1 pc; als de een er niet achter zit, zit de ander er wel.

en aangezien mijn zoon regelmatig eerste uren vrij heeft van school is het vaak pas rond 11 uur 's avonds voor ik dan eens achter de pc kan.

nu hoor ik iedereen al...... en overdag dan??

nou ik ken mezelf , als ik er een keer achter zit dan doe ik de hele dag niets meer dus dat beperk ik dus maar zoveel mogelijk.

er is intussen wel het een en ander gebeurt, mijn zoon is van richting overgestapt op school (van vervoertechniek naar bouwtechniek)

en vanaf vandaag woon ik tijdelijk samen met mijn vriend, die moest namelijk zijn huisje uit omdat die worden afgebroken en omdat hij dat wist toen hij erin kwam zijn ze van de woningbouw niet verplicht om een andere woning toe te wijzen meteen.
met als gevolg dat hij nu op straat staat (zielig he) en omdat zijn moeder in allerlei onderzoeken zit om te kijken of ze borstkanker heeft zit ze natuurlijk ook niet te wachten op haar 40 jarige zoon en zijn kalf van een hond in huis erbij te hebben.

dus vandaar dat hij tijdelijk hier bij ons komt wonen, en het is echt tijdelijk, zosnel hij een andere woning heeft hebben we weer heerlijk ieder ons eigen huissie.

maar goed we zien wel hoelang het duurt maar op het moment kan ik overdag ook weer eens op de pc omdat ik thuis alles lekker op de rit heb (dat was wel anders)

ik denk dus dat jullie me wel weer wat vaker zullen zien in elk geval op het forum en wie weet ook wel weer in de chat

groetjes treaxxx
Citeren30.01.20070 likes
Hey Treetje, welkom weer hier, ik hoop dat je hebt genoten samen met Tessem en Niceguy van De vrienden van Amstel live? XXX

Hoop dat je een mooie tijd zult hebben nu je vriend tijdelijk bij je in woont, maar ik geloof dat je je privacy ook enorm waardeert, en dat hoort ook zo. Een ieder heeft privacy nodig op z'n tijd

Tot snel op de scroll of hier in het forum !!!

Jaco XXX
Citeren30.01.20070 likes
hee jaco

ja zeker heb ik genoten van amstel live met tess en nice, en de speciale spaghetti die nice nu al voor de 4e keer heeft gemaakt voor die tijd was ook weer heerlijk ;)

en ja in ben erg voor mijn eigen privacy, maar ook het fijne gevoel om gewoon mijn eigen dingetjes te kunnen doen en lekker te rommelen in huis als ik zin heb of gewoon lekker nix doen als ik dat wil dat is eigenlijk wel de belangrijkste reden dat ik nog steeds alleen woon ( nu even niet dan maar...)

maar ik heb wel de mazzel dat ik een vriend heb die dat heel goed snapt en zelf ook wel zo in elkaar zit.

vind het dan ook best spannend en ben benieuwd hoe het zal gaan maar eigenlijk heb ik er ook wel zin in, gewoon ook eens samen lekker voor de buis hangen of gewoon elke avond tegen elkaar aan kunnen kruipen in bed, want dat zijn dan toch wel weer de dingen die je mist als je 's avonds als de kids in bed liggen in je uppie zit.

maar ik zal jullie wel op de hoogte houden hoe het gaat

groetjes treaxxx
Citeren31.01.20070 likes
pfff uitslag van de moeder van mijn vriend is dus niet goed......... kwaadaardig, snelgroeiend ... borstkanker dus, nu gaan ze kijken of het ook al in de lymfeklieren zit

weer afwachten dus, heb het nog nooit van zo dicht meegemaakt en vind het allemaal zwaar kl*ten, morgen op de koffie en niet weten wat je zeggen moet.....

groetjes treaxxx
(moest het ff kwijt)
Citeren22.02.20070 likes
goed ze is geopereerd, borst is weg net als lymfeklieren onder dr arm en ze hebben zelfs iets van dr borstbeen afgeschraapt.

ze was 2 dagen later al weer thuis nog wel met een drain, maar ze voelt zich goed en is optimistisch over de uitslag die pas 28 maart komt omdat ze dan zeker alle uitslagen hebben.

verder gaat het hier heel lekker, de douche is al opgeknapt mijn tuin is opgeruimd en grote struiken zijn weg en zelfs de schuur is opgeruimd en er passen nu zelfs weer fietsen in!!
het enige wat nu nog moet gebeuren is de hele bult rotzooi naar de stort brengen maar dat kan hier alleen op zaterdag

gister hebben we het behang in de wc eraf gehaald en die wordt vandaag onder handen genomen.

het koken voor 4 man in plaats van 3 gaat ook goed (was ff kijken hoeveel piepers je dan moet schillen hahahaha)

de honden kunnen het ook prima vinden met elkaar; als ik wist hoe dat ik hier foto's bij moet plaatsen had ik dat gedaan maar ik ben niet zo'n wizz helaas

groetjes treaxxx

Advertise here!!

Citeren22.02.20070 likes
Heeej sissie,

Hmm vervelend dat van de moeder van je vriend, maar wel blij dat het nu achter de rug is. Nu maar hopen op eengoede uitslag he. Fijn dat ze zich wel goed voelt.

ZO heej heel het huis en er omheen wordonderhanden genomen

Foto's is heel simpel,zal het je nog wel uit legggen
Shir vraagt mij ook al dingenuit te leggen in de hoop dat ze dan een blonde uitleg krijgt zodat zij het kanbegrijpen whahahahaaha

Groetjes Tess xXx
Citeren24.02.20070 likes
hee sussie,

er komt zo weer tijd dat ik 's avonds weer achter de pc kan, de vakantie is bijna weer voorbij, dus dan kan je mij ook de "blonde" uitleg geven hahahahah

ja het wordt hier nog eens was joh, de rotzooi achter het huis is nu ook weg en ik heb toch een zee van ruimte...... nu worden van de week nog de tegels met een hoge druk reiniger gedaan, als je komt ken je het vast niet meer terug

enne het samenwonen al is het dan tijdelijk bevalt me toch beter dan gedacht ( en niet omdat er in huis nu van alles wordt gedaan)

liefs en groetjes treaxxx

Adverteer hier