Citeren04.08.20080 likes
wonder,ik mis je en ben grote fan van je,ik hoop dat jullie genoten hebben van de vakantie en dat ik je snel een keertje weer spreek hier op kletsen,dikke kussssssssss en knufffffffffff

Advertise here!! |
Citeren04.08.20080 likes wonder,ik mis je en ben grote fan van je,ik hoop dat jullie genoten hebben van de vakantie en dat ik je snel een keertje weer spreek hier op kletsen,dikke kussssssssss en knufffffffffff ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren04.08.20080 likes wonder geniet van een fijne vakantie over week hopen we haar weer in volle glorie te zien |
Citeren14.08.20080 likes wonderrrrrrrrrr hoe is je vakantie geweest,ik hoop dat jullie genoten hebben,waar in Belgie zijn jullie geweest?
Ik hoop je snel weer een keer te spreken,want ik heb je gemist hoor,dikke kussss en knufffff,ook voor heli en je kids ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren14.08.20080 likes tuurlijk is bear ook een fan van wonder |
Citeren14.08.20080 likes wow thx allenmaal
hahah ben hier niet zo goed in hoor, fanclub hahaha maar belgie in turnhout daar staat onze sleurhut, was wel leuk als de kinderen zich naar vermaken! Laura en Dion zijn wel ziekjes geworden koorts verkouden maar ja dat is niet zo raar he we gaan nog wel terug enkele dagen ![]() liefs wonder |
Advertise here!! |
Citeren14.08.20080 likes ow gezellig wonder en fijn dat jullie genoten hebben,en jah jammer en balen dat laura en Dion ziekjes waren maar jah dat was niet anders dan.Ik hoop je snel weer een keer te spreken hier op kletsen,dikke kusss en knuffff |
Citeren28.08.20080 likes wonder weet dat ik grote fan van je ben,thanks je weet wel waarom,dikke kussss en knufff hvj als vriendin ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren29.08.20080 likes lieve Bonneke ![]() En ben ook een fan van jou ,je weet ook waarom, je bent er bijna voor iedereen, ben blij met jou eerlijk gezegt ik zou het niet kunnen nu op moment, maar ooh zo belangrijk Bonneke jij hier op kletsen,com ![]() liefs Anita |
Citeren05.09.20080 likes Goedenmorguhhhhhhhhhh
daar ben ik weer een keer ![]() Dikke kusssssssssssss |
Citeren19.10.20090 likes zo even weer naar boven halen voor wonder, ik spreek je niet zo vaak meer helaas, maar ik denk heel veel aan jou en je gezin. Weet dat je in mijn gedachten bent, je weet wel wat ik bedoel, dikke kuss en knufff en nog een fijne avond. Alles goed met heli en de kids? |