Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

familie, ik snap het nog steeds niet

Advertise here!!

Citeren29.04.20060 likes
jah ik blijf me afvragen hoor wat je soms met familie tog moet, soms heb je wat aan se soms niet!

oom en tante en 2 nichten, ja die heb ik wel, maar nee wij bestaan niet voor elkaar!

opa en oma's, ja die heb ik ook wel, en 2 van hen zijn best ok, maar die anderen hebben maar 1 klein kind en nee dat ben ik niet!

moeder, ja ik weet het aan jou heb ik wel steun ik vertel jou niet veel maar, jij mij nu wel meer over jou!

vader, ja je bent zo lief me band te plakken en me op jouw pc te laten, maar praten met elkaar nee dat kunnen we gewoon niet !

broer, ja wat ik met jou moet weet ik nog niet!

maar wat ik dan nog niet snap, doet de een iets voor de ander , geeft die alleen maar cometaar op de fouten en geen compliment over het fijt dat die gene het doet....
ja zo lokken jullie wel ruzie met elkaar uit!
mam, pap,opa,oma waarvoor moeten jullie nu ruzie hebben? jullie maken het elkaar zo moeiluk, en nee opa ik wil niet dat je iets gemeens over mijn mama of papa zegt, want nee ik weet voor jou heb ik nooit bestaan( je hebt 1 kleinkind en dat is mijn broer) maar doe alsjeblieft wel aardig tegen je eigen zoon, ik wil niet dat jij hem pijn doet!

kuss kirsten
Citeren30.04.20060 likes
opa? ik snap u niet, weetje u doet sowveel mensen verdriet, uw eigen zoon, uw schoondochter en mij en mischien nog wel meer, waarvoor doet u dat? heeft u zelf ergens pijn? mog ik van u niet geboren zijn? u heeft me nooit een kans gegeven om te laten zien wie ik ben
net als mijn enigste oom en tante en 2 nichten, ja ik snap het niet, waarvoor zeggen jullie tog niks tegen mij? toen ik klein was mogt ik al nooit met jullie mee spelen!
en waarvoor vinden jullie alle mijn broer wel zo geweldig dan?
ik heb jullie toch niks misdaan? jah ik ben 17 jaar geleden geboren, maar was dat dan al te veel?
ik zal wel eens die uitleg willen horen, want weetje dat ik voor jullie niet besta, ja dat weet ik wel, maar ik heb tog ook het recht om te weten waarvoor dan?
zeg het me asjeblieft, dan zouden jullie het voor mij zowveel makkelijker maken om het te accepteren!

kuss kirsten
Citeren01.05.20060 likes
wat sal ik dit hun graag durfen laten sien....

kus kirsten
Citeren01.05.20060 likes
waarom
ben ik je kleindochter niet meer ,ben je mijn tante niet meer
waarom zegt niemand niets meer tegen mij
waarom laten ze me in de steek
telkens zie ik hen

waarom,waarom zeggen ze dan niks tegen mij
kennen ze me niet meer misschien
een iets weet ik
ik vergeet hen nooit
al denken zij van wel

.noujah niet meer? nooit geweest..
Citeren02.05.20060 likes
Triest Kirsten zo eenzaam in 't leven testaan denkende dat je een familie hebt je opa je tante je nichtjes tja wat moet ik zeggen he
verzamel mensen om je heen die wel om je geven jij hebt de kracht dat te kunnen daar ben ik van overtuigd ook al is dat geen Familie
maar als 't dan toch zo is beschouw mij maar als je oom en Shirley als een tante en verder zijn er genoeg die voor jou een Familie willen zijn...mijn deur staat altijd voorje open en ik zal altijd naar je luisteren.je weet waar mijn huis woont en afspreken is niet nodig gewoon komen ik ben er voor je

Advertise here!!

Citeren02.05.20060 likes
Dribbel en kippy zijn dan wel je nichtjes Groetje Kussss
Citeren02.05.20060 likes
hahahaha plofff erg bedankt voor je reactie je bent een schat egt!!!
en kippy en dribbel natuurlijk ook he!!!

dikke kuss en knuff kirsten!
Citeren06.05.20060 likes
mama, je bent lief weetje dat!
mama ik weet dat ik jou mag seggen waar ik mee sit
ik weet ook dat hetj epijn doet dat ik jouw nooit in vertrouwen heb genomen!
maar mama telkens als jij vraagt waar ik aan denk of hoe het komt dat ik slecht slaap of waarmee ik tog sit, ja dan seg ik weet ik niet of hmm..., ja geen antwoord duz eigenlijk!
maar mam dat is niet omdat ik je niet vertrouw hoor, dat is omdat ik het niet kan zeggen, ik seg het tegen niemand, ja sommige dingen wel, maar een heleboel weet niemand van mij! dingen waar ik wel erg mee sit nog, maar ik durf het je niet te seggen, bang dat ik je kwets! en dat wil ik absoluut niet!
en mama weetje ik heb het je nog nooit gesegt maar ik hou van jou!

liefs, kirsten!
Citeren07.07.20060 likes
....................................

Adverteer hier