Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

even zeggen.....

2

Advertise here!!

Citeren20.04.20060 likes
Hey mijn lieverd, dit is een wijze beslissing, ga eerst maar eens aan jezelf werken, zodat je je weer beter gaat voelen..Ik wens je alle geluk en succes van de wereld toe XXXXX

...Weet dan dat ik op je wacht, en in gedachten je steun en je beslissing respecteer...XXXXX

Jacootje HVJ
Citeren20.04.20060 likes
hoi mams , ik respecteer alles van u hoor , doe gerust kalmpjes aan , uw gezondheid gaat voor alles he , tot op de chat!!!!!!!!

race-eend.......
Citeren20.04.20060 likes
Veel sterkte moedertje... Denk om jezelf en je 5 kindertjes... Dat is tenslotte het belangrijkste. Chat is leuk voor "erbij" maar het echte leven is toch thuis... Knuf en Kus van Flair.
Citeren21.04.20060 likes
Dank je wel lieve vrienden allemaal,

En ja ik ga aan mezelf en mijn geluk denken....
Maar denk niet dat je van me af bent....Zal af en toe mijn kop laten zien of anders wel iets posten in het forum !!!

Dikke kusss en knufff
mama xxxxxxxxxxxxxxxx
Citeren21.04.20060 likes
mama je kan het kop op

Advertise here!!

Citeren22.04.20060 likes
Lieve mams,

Je hebt groot gelijk dat je effe tyd neemt voor jezelf,khoop dat je het geluk kan vinden en je weet,kben er steeds voor je .

Als het effe moeilijk gaat en je wil een babbel,je weet waar je me kan vinden.

Hele dikke kusjes en knuffels,

Rakkertje,xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Citeren22.04.20060 likes
Heey mams

Veel sterkte de komende tijd he, denk lekker aan jezelf en aan je 5 wondertjes

Grtz Kip31
Citeren22.04.20060 likes
En denk eraan mams,niet zoeken achter de liefde,liefde vindt jou wel en soms dichterbij dan je denken zou.

Echte liefde bestaat hoor,zonder bedrog en leugens,zuiver en mooi en intens,als je die tegenkomt dan weet je het zelf wel dat het datgene is dat je hartje kan vullen met kracht en volle liefde.

kusjes en knufs,

Rakkertje,xxxxxxxx
Citeren22.04.20060 likes
hoi mama was ff weer op het forum,echt jammer dat het ff niet goed met je gaat ,wens je echt alle geluk voor de toekomst en meid denk eraan achter de wolken schynt de zon groetjes petra
Citeren22.04.20060 likes
Hey petra, hoe is het met je?

liefs,
Anita
2

Adverteer hier