Forums  ›  Gedichten  ›  Overige Gedichten

eten om te leven...

1

Advertise here!!

Citeren23.06.20060 likes
Je eet om te leven
je leeft niet om te eten
En alle andere dingen
steeds te vergeten

Je eet om te leven
het hoort er gewoon bij
Waarom past gewoon eten
niet bij mij?

Je eet om te leven
energie te krijgen
Waarom moet ik de goede dingen
van eten verzwijgen?

Je eet om te leven
als je maag dat aangeeft
Waarom mag ik niet eten
als mijn lichaam dat nodig heeft?

Je eet om te leven
ik leef om niet te eten
En daardoor het verdriet
allemaal te vergeten

.
Citeren25.06.20060 likes
ik weet alles precies wat ik fout doe en de reden waarom, maar waarom kan ik het dan niet stop zetten en gewoon gaan eten?

kusss kirsten!
Citeren25.06.20060 likes
waarvoor kan iedereen het tegen meblijven zeggen en ik zelfs tgen me zelf maar dringt het niet tot me door en kan ik het niet stoppen?

kuss kirsten!
Citeren25.06.20060 likes
ik weet waarvoor je moet eten, en weet ook de geolvgen ervan als je het nie doet, waarom ben ik dan niet sterkt genoeg ernaar te luisteren?

kuss kirsten!
Citeren25.06.20060 likes
ik moet de macht hebben, het is mijn lichaam maar het eten heeft de macht van mij afgepakt...

kuss kirsten!

Advertise here!!

Citeren25.06.20060 likes
Meis.........er is er maar èèn die de macht over zichzelf heeft.....
en dat ben JIJ !!!!
Je kùnt het......je wèèt het.....je werkt eraan!!!

Kussssssssssss van mij
Citeren05.07.20060 likes
je heb gelijk suusjuh...
ik eet weer goed!!! woeha de zoveelste poging, maar nu moet het me gewoon lukken!!!
maar weetje dan eet ik wel normaal maar waarom blijft dat stomme schuldgevoel dan toch komen? eet ik niks vind ik mezelf ongezond besig eet ik goed vind ik mezelf veels te dik...
2 jaar trug was ik even dik, maar vond ik vanmezelf dat ik een goed figuur had, waarvoor nu niet meer dan? wil me niet dik voelen... en niet bij alles afvragen hoeveel calorien ergens in zitten.. hoe gaat dat weg?

maarja ik eet teminste alweer paar dagen goed

kuss kirsten!
Citeren05.07.20060 likes
Weet je Kirsten, misschien helpt t als je zoals ik eet, bij mij helpt t in iedergeval wel.

Ipv drie keer per dag een lading voedsel naar binnen te werken ( het idee alleen al) of om met tegenzin te eten kan je ook 5, 6 of 7 x per dag gewoon kleine dingen eten.

Het bevalt mij prima. Je moet natuurlijk er wel opletten dat je alle gezonde dingen op een dag naar binnen krijgt.

Iedereen zegt altijd dat ik eet als een vogeltje maar dat is absoluut niet waar want aan t eind van de dag heb ik net zoveel op als iemand anders.

Misschien een tip voor je....
Citeren05.07.20060 likes
dat is een goede tip voor mij ook espasa. Ik heb ook veel moeite om te eten. Ik stel het uit steeds. en dan eet ik maar een klein prakkie. Doe het niet omdat ik te dik ben ofzo maar het lukt me niet om te eten. denk dat mijn maag gekrompen is ofzo.
Maar steeds wat kleins eten is wel een goed plan. Ik ga het in ieder geval proberen. Bedankt voor de tip!
Citeren05.07.20060 likes
thnx!!! Ennuh bovendien is t veel gezonder lamp....

1

Adverteer hier