Forums  ›  Gedichten  ›  Overige Gedichten

engelen...

2

Advertise here!!

Citeren18.10.20060 likes
Ik schrik me wild van dat soort uitspraken : Dat engeltjes je misschien in de steek laten als je iets gedaan hebt wat eigenlijk niet kan...
Een soort van : De straf van...... BAH !
Citeren18.10.20060 likes
ik ook .flair.......

en als je een engeltje naast je heb zien staan,moet je toch eens naar een psychiator,naar mijn idee...
Citeren18.10.20060 likes
flair, zuurkool

jullie hebben geen flauw idee wat er gebeurd is dus kunnen jullie niet oordelen. laat dat maar aan visser over, die weet goed genoeg waarom die engel hem in de steek gelaten heeft, is niet enkel dat voorval, zijn er verschillende en trouwens, dit is kirsten haar rubriek niet die van visser of ikke (sorry kirsten) en nee zuurkool ik begin niet door te slaan

groeten

toska
Citeren18.10.20060 likes
Toska,

Ik heb idd geen idee wat er gebeurd is, en ik wil het ook niet weten.

Ik kan alleen niet tegen [EO]uitspraken dat je ergens voor 'gestraft' kan/moet worden.

Ineens spookt Ron Brandsteder door mijn hoofd, met zijn wereldhit

"Maar engelen bestaan niet"
Citeren18.10.20060 likes
Toska weet wel wat er gebeurd is? (mischien ingefluisterd door een engeltje?)
daar gaat het mij helemaal niet over.
waar ik mij druk over maak is,dat iemand het lef heeft om hier neer te zetten:dat een engel je straft met een verschrikkelijke ziekte,omdat je in het verleden iets verkeerd hebt gedaan....HOE DURF JE.

Advertise here!!

Citeren18.10.20060 likes
ik geloof ook niet in engelen hoor maar vind het pirma dat er mensen zijn die er wel in geloven ja sorry ben nu eenmaal een nuchtere heb zoiets van het komt zoals het komt en met of zonder engel zal het toch echt zelf allemaal moeten doen
xxx peetje
Citeren18.10.20060 likes
nee zuur, heeft niks met zijn ziekte te maken. Die engel die visser bedoelt ben ik. dus zuur je hebt geen flauw idee waarover ik het heb want dat van zijn ziekte vind ik ook erg en wens ik zeker niemand toe.
Citeren18.10.20060 likes
oke..verkeerd begrepen van mij dan.........sorry toska..
ik was echt pissig,ik hou namelijk helemaal niet van die figuren die alles op het geloof gooien........welk geloof dan ook.....
Citeren19.10.20060 likes
wow hele discussie losgebarsten hier....
noujah iedereen zijn mening hoor!
en jah ik geloof er wel in, amar ik denk vaak je moet wat ervaren voorsat je weet wat het is, ander skun je er niet over oordelen!

gewoon iedereen in zijn waarde laten, dan is het goed!

kuss kirsten!
2

Adverteer hier