Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com
 

en zo is het!

Advertise here!!

Citeren19.05.20212 likes

Voor alle niet kermisexploitanten.

Ja dalijk gaan er kermissen plaats vinden. Maar allemaal op b of c locaties.

Omdat onze normale locatie al bezet is door de horeca die t zo moeilijk heeft. Das logisch toch? Want wie zijn wij.

Wij zijn de nette kermisexploitanten die zich nog niet zo hard hebben laten horen. Alles op een nette manier. En als varkens buiten de stad op een veldje dalijk een kermis neer mogen zetten. Omdat de mooie terrassen op de mooie pleinen staan. Maar dat is logisch.

Wij moeten blij zijn met een halve kermis. Terwijl de terrassen 2 of 3 keer zo groot zijn. Maar dat komt omdat hun t nodig hebben en wij niet. Das toch logisch.

En dan zijn er nog veel collega's van mij die zeggen we moeten geen harde acties doen want dat vinden de mensen niet leuk. Dat is ook heel logisch.

Maar dat wij naar de kloten gaan dat is niet logisch. Want je bent pas naar de klote als je onder een brug in een doos slaapt. En dan zeggen ze hij zal t wel aan zichzelf te danken hebben. Maar dat is logisch. Dank u fijne avond.

 

Gejat van een collega, maar het is wel zo. Want ow ow ow de horeca heeft het zo zwaar, en bij veel mensen stellen wij ons aan.

kermis.jpg81.3K2 views
Citeren20.05.20211 likes

ik leef met je mee mad

en hoop dat jullie heel snel open mogen

en dat er weer plezier gemaakt word

alles is niet logische dat weet ik wel

Citeren23.05.20210 likes

Ik hoop dat jullie snel weer open mogen Mad, ik leef met jullie mee. Heel veel sterkte deze tijd!

Citeren16.06.20210 likes

jah mag ik dan op je kermis komen als het weer mag? neem ik mn zusje mee hihihi

Adverteer hier