10.07.20050 likes
eindelijk na een leven vol ellende en een aantal jaar in opvangcentra heb ik eindelijk mn eiguh echte flatje 3 slaapkamers c.v en alles dr op en dr aan willen jullie wel geloven hoe mega blij ik ben......groeten Quirinus
Advertise here!! |
10.07.20050 likes eindelijk na een leven vol ellende en een aantal jaar in opvangcentra heb ik eindelijk mn eiguh echte flatje 3 slaapkamers c.v en alles dr op en dr aan willen jullie wel geloven hoe mega blij ik ben......groeten Quirinus |
10.07.20050 likes heyyyyyyyyy Quirinus
toppie voor je echt waar nu nog maar ff inzegen met je vrienden leuk hoor veel succes met je nieuwe huis ![]() groetjes shirley |
10.07.20050 likes gefeliciteerd Q en veel plezier in je nieuwe onderkomen, ik heb het niet zo riant als jij qua ruimte maar toch wordt het op lange duur wel knus.
Dus kan me jou gevoel erg inbeelden. gr. tim |
10.07.20050 likes heeeeeeeeeeey,gefeliciteerd
veel succes ermee |
11.07.20050 likes Hey Quirinus,doe zo verder ,Je ziet dat alles toch op zijn pootjes terecht komt.kusses marina superster6 |
Advertise here!! |
11.07.20050 likes geweldig voor je Q. Geniet ervan en veel geluk in je huisje
groetjes cats |
11.07.20050 likes Gaaf voor je, Quirinus, hoop dat je rust en geluk zult vinden in je eigen stekkie....Have fun!!!!!
Jaco |
12.07.20050 likes Gefeliciteerd Quirinus,heel veel geluk in je eigen huisje,geniet er lekker van want een eigen "stekkie" is erg belangrijk. ![]() Groetjes, Nathalie xxx |