Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

effe snel...............

1

Advertise here!!

Citeren10.01.20070 likes
effe snel de aardappelen schillen, vlees staat al op......kan ik zo weer naar kletsen komen
Citeren10.01.20070 likes
zou beter eens wat meer aandacht aan je eten kunnen besteden, dan alles maar snel snel doen.

draait alles om deze chatsite dan??
Citeren10.01.20070 likes
meer aandacht aan me eten besteden???ging alleen maar aardappelen schillen joh, en had daar half uur voor...

en als ik om 17.00 uur ga eten dan besteed ik toch dacht ik genoeg tijd aan het eten???
wat kook jij vandaag...ik aardappelen met wortelen en hamlappen

en nu ga ik snel eten
Citeren10.01.20070 likes
ik werk tot 19.00 uur en wat ik kook gaat je lekker niks aan.
In iedergeval iets uitgebreider dan aardappelen met wortelen en hamlappen die veel te lang opstaan
Citeren10.01.20070 likes
doen hoor janett ff snel snel zo gaat dat als huismoeder mannen geen kijk op hhihihihihihihihihikusssssss wilma

Advertise here!!

Citeren10.01.20070 likes
Nou Wilma, als huisman heb ik daar zeker wel kijk op hahahaa. En iedereen mag weten dat ik elke dag goed voor mezelf zorg

Mannen moeten maar eens wat meer respect gaan krijgen voor hun geliefde, die meestal als zij thuiskomen, het eten weer op tafel heeft staan!!!

Jaco XXX
Citeren10.01.20070 likes
yesssssssssssssssssssss helemaal mee eens knappe man
Citeren10.01.20070 likes
ben ik ff blij dat ik man en vrouw in een ben heb zo veel respect voor mezelf
Citeren10.01.20070 likes
Ja Mram, dat heb ik ook hahahahaa....ene momentje ben ik een huisvrouw (incl. schort en huishoudhandschoenen, en zing ik vrolijk mee op "It's raining men, Halleluja hahahahaa) en ander momentje ben ik DE man (alhoewel DE man?????......ben geen man hoor hahahahahhhaa)

Jaco XXXXX
Citeren11.01.20070 likes
laat de vrouwen eerst zelf maar eens respect hebben voor de mannen die koken en zorgen dat er eten op tafel staat als ze thuiskomen.

Puhhh........ vrouwen

1

Adverteer hier