|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten een record neer zettten.
hoi allemaal wie wil er allemaal mee gaan doen om een chatrecord neer te zetten laat dan even een berichtje achter. groetjes angelz |
Anonymous Undefined 65739 berichten jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa angelz ik wel, heliber ook zegt hij nu ...maar dan wel na de vacantie 5 aug  groetjes wonderfull |
Anonymous Undefined 65739 berichten heyyyyyyyyyy ik doe ook wel mee  na 8 aug hahahahah |
Anonymous Undefined 65739 berichten Hey Angelz,
Wat is het chatrecord nu en is dat van nederland of van meerdere landen.
Jaren geleden ooit eens aan mee gedaan,was een chatmarathon.
Erg gezellig maar na 72 uur kletste ik als een kip zonder kop en heb het voor gezien gehouden.
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Doe er graag aan mee lachen lijkt me maar wie controleerd dat en moeten we dat aan melden ergens.???? |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hallo allemaal ik zal alles eens uitgaan zoeken hoe wat en wanneer en houd jullie nop de hoogte hiervan!!!groetjes angelz |
Anonymous Undefined 65739 berichten wil ook wel proberen om mee te doen,lijkt me leuk |
Anonymous Undefined 65739 berichten Ja lijkt me billegaaf om een record te vestigen, count me in, Angelz!!!!!!
Gegroet U allen, Jacootje |
pacco Undefined 538 berichten zolang het niet langer duurt dan 20 minuten, dan mag je mij bijschrijven angelz!
grtz,
pacco |
Anonymous Undefined 65739 berichten Hey jacootje..........waar hang jij tegenwoordig uit...........
Mis je wel hoor gekkie....kom snel weer eens buurten  Kussie
ook voor Moekie |
|