Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

een hoeraatje voor zorgverzekeraar Ohra

1

Advertise here!!

Citeren16.10.20070 likes
Ik wil effe een hoeraatje geven voor mijn zorgverzekeraa Ohra hahahaha maar niet heus.
Maar vanochtend zag ik eindelijk dat ik na ruim een half jaar bellen,schrijven,mailen mijn vergoedingen dan eindelijk eens terug heb.
Ze mogen bijna wel een rentevergoeding doen,het ging om een bedrag van ruim 900 euro en iedere keer smoezen, het is zoek geraakt bij de post,ga het maar mailen met inscannen van je documenten,gaat het 3 keer goed en dan weer maanden hoor je niets.
Nergens meer te vinden,dan hoor je na maanden dat het inscannen niet meer werkte sinds reorganisatie.
Dan kreeg ik weer mededelingen dat ik voor bepaalde dingen waar ik overigens altijd voor verzekerd was niet meer verzekerd zou zijn.
En zo kan ik nog wel effe doorgaan,het heeft me veel telefoontjes gekost,heel maar dan heel veel frustraties en irritaties maar eindelijk heb ik niets voor niets gevochten om mijn geld terug te krijgen,vanochtend was het dan eindelijk zo ver,eindelijk heb ik nu alles terug pffffff

Zo dit wilde ik effe kwijt,waarschijnlijk zal het jullie niet zoveel interesseren maar wil ik er alleen mee duidelijk maken geef niet op maar ga door tot de laatste cent.
Citeren16.10.20070 likes
goed gedaan bonneke en nu gewoon doorgaan met verfen en 500 euro voor de kinderen en laat ze zonder mams erbij maar 2 uur shoppen wat zal het worden hahahahahahahhhahahh visser
Citeren16.10.20070 likes
hahahahah visser nou shoppen hebben we gedaan en jah bij de Ikea en lekker gegeten daar,we zijn net terug en het was berengezellig en ik heb me goed vermaakt.

Heb er een superlange dag op zitten,was er vanochtend al om 6.00 uit en stond om 7.30 al te schilderen en ben om 9.30 weggegaan en net terug dus,en nu moet ik nog eten gaan maken.Morgen lekker gezellig een dag naar mijn zus in Eindhoven,is wel 6 uur rijden heen en terug maar doe het graag om mijn zus weer te zien en mijn neefje en nichtje hahahaha tis alweer veels te lang geleden wel ruim een week,ze is namelijk op de verjaardag van mijn twins geweest,maar goed heb er heel veel zin in en we gaan morgenochtend tegen 7.30 rijden jippieeeeeeeeeeeeee kusss en knuffffff
Citeren16.10.20070 likes
zal vragen om bij elke hulppost je naam om te laten roepen van hup bonneke nog zoveel km hahahahah maar fijne dag gewenst kusssssss knuffffffff
Citeren16.10.20070 likes
nou nee dankjewel visser hahahahaha,ik heb een navigatie en die geeft perfect aan hoe ver ik nog moet,ennuh geduld is een schone zaak,maar het is en blijft gewoon een vreselijk eind rijden maar ik wil gewoon iedere schoolvakantie van de kids naar mijn zus toe omdat ik haar heel erg mis,we mailen veel en bellen veel maar tis toch anders als ik haar reallife zie en kan knuffelen.

kusss en knuffffff

Advertise here!!

Citeren16.10.20070 likes
navigatie word vannacht door boris de herder uit je wagen gehaald hahahahah
Citeren16.10.20070 likes

thanks voor de waarschuwing,ik heb hem inmiddels uit mijn auto gehaald en veilig in huis opgeborgen en pleur hem morgen weer in mijn auto hahahahahahahahahaahha
Citeren16.10.20070 likes
vergeet je niet je paspoort mee te nemen morgen verscherpte controle aan proviciegrens en om eindhoven binnen te komen moet je visum hebben
Citeren16.10.20070 likes
heb geen paspoort dus ga lekker illegaal ahahhahahahahahahahahah
Citeren16.10.20070 likes
ik sta aan elke proviciegrens en owee als de papieren niet in orde zijn

1

Adverteer hier