Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Suggesties/opmerkingen

een echt serieuze vraag.....

1

Advertise here!!

25.09.20060 likes
wie kan hier,onderwerpen/cq ingezonden stukken,verwijderen.

is dat alleen de webmaster,of kan een moderator dat ook?

let wel...ik val niemand aan,ik wil het alleen weten.

omdat het mij opvalt,dat als er iets negatiefs wordt neergezet over,of iets tegenovergesteld van wat een moderator vindt,het
wordt verwijderd...........het lijkt mij dan meer rancune van een moderator,
i.p.v het overtreden van de N/M.
het kan zijn dat ik het mis heb,maar dit heb ik al een paar keer gezien....
25.09.20060 likes
Klopt Zuur,

Er zijn denk ik moderators aangewezen die dit doen en volgens mij uit rancune voor mijn sarcastische opmerkingen die alleen gebasseerd zijn op humor en nimmer op persoonlijke aanval, deze worden verwijderd.

tja, ik zeg er maar verder niets meer over
25.09.20060 likes
Hallo ZUURKOOLmetWORST,

Op dit moment zijn er in totaal 5 mensen die rechten hebben om posts/onderwerpen te sluiten/verplaatsen/verwijderen maar in de praktijk komt het er nog op neer dat ik die gene ben die dit doet.

De onderwerpen die ik verwijder hebben of niets met het onderwerp te maken, zijn beledigend tegenover andere leden, zijn sexueel getint of voldoen niet aan een van de overige gedragsnormen zoals vermeld.

Indien je je aan het onderwerp houdt , zal je post niet verwijderd worden.

Mocht je voorbeelden hebben waar het volgens jou anders is, laat het me weten en ik ben er zeker van dat ik je een goed antwoord kan geven waarom.

Helaas komt het nog wel eens voor, mede door de grote hoeveelheid posts, dat niet alle posts die niets met het onderwerp te maken hebben op tijd worden verwijderd.

.
25.09.20060 likes
oke...bedankt... Denre

nu kan ik in de gaten houden,of er soms clubjes worden voorgetrokken,en personen worden achter gesteld..
25.09.20060 likes
Wauw Zuurtje wordt een soort : Zuurtje R.de Vries

Dan wil ik nog wel ff kwijt dat ik het knap vind dat Denre dit volhoudt... Ik moet er toch echt niet aan denken dat ik elke dag al die vreselijke berichten zou moeten lezen !

Advertise here!!

25.09.20060 likes
ik ben het met je eens,flair..

Denre verdient een pluim...

het gaat mij meer om het clubjes gebeuren,die doen in elkaars ogen niks verkeerd.........

26.09.20060 likes
zuur,

t'is gewoon een feit dat er vaak met 2 maten en 2 gewichten word gewerkt , wat doe je er aan ?
Niks vrees ik , heb me er al bij neergelegd , is tenslotte maar een chat en er zijn veel belangrijker dingen dan een chatsite .
Ik heb al meerdere malen moeten vaststellen dat niet alles is wat het lijkt , maar goed , ik heb een mening , maar zal die niet meer hier neerzetten , heeft toch geen zin

groetjes elvis
26.09.20060 likes
ok weet niet of het toegestaan is dat ik nu wat zeg

maar er is de laatste tijd veel gedonder op het kletsforum ( dat is mijn mening) en er zijn er nu dus 5 modjes die dat gaan beheren en in goeie banen leiden. maar net als met alles wat nieuw is gaat het hiermee ook niet geheel vlekkeloos. daarvoor jullie begrip. mocht je het met iets niet eens zijn meld het dan bij shir of bij denre.

er worden op dit moment regels en gedrachtscodes opgesteld voor het forum. en dat zal zeker ( ook voor mij ) in het begin erg wennen zijn.
26.09.20060 likes
oh ja mram wennen voor jou? jij houdt je toch altijd netjes aan de regels?
26.09.20060 likes
ik vind dat bij de forum normen en waarden regels, 2 moet worden toegevoegt:

het lukraak kopieeren en plakken van andere chatforums verboden moet worden, het lijkt hier wel een 2e subinternet te worden

het schrijven van een 'gedicht' en dan direct het forum sluiten (is forumvervuiling op en top)

1

Adverteer hier