Citeren24.04.20060 likes
tja mram .... deze ene patient zou je graag houden he 
hihihihihi
grapje he
mama xxxxx

hihihihihi

grapje he
mama xxxxx
Advertise here!! |
Citeren24.04.20060 likes tja mram .... deze ene patient zou je graag houden he ![]() hihihihihi ![]() grapje he mama xxxxx |
Citeren24.04.20060 likes eigen schuld dr, daan, dien ook een klacht in, laat me ni zo behandelen!!! ![]() kwakzalverrrrr!!!! ![]() |
Citeren24.04.20060 likes ja dat zeg je nu alleen maar omdat je niet in natura mocht betalen james
dokter daan |
Citeren24.04.20060 likes Dokter Daan, ik heb last van postnatale teenkramp depressies.....mijn tenen zien het helemaal niet meer zitten, wat kan ik doen om ze weer vrolijk te maken? hahaaaa...mss een mooi kleurtje?....bordeaux rood mss???? help me, ze zijn met hun tienen, ik kan er niet meer tegen, dit drijft mij tot waaaaaanzin hahahahaha....
P.S. ik ben bereid om 65 € per uur te betalen hoor, zolang mijn tenen zich maar weer jippie voelen ![]() Kusssss jaco (en zijn tien ongelukkige tenen) |
Citeren24.04.20060 likes hahahahaahhaahhaha |
Advertise here!! |
Citeren25.04.20060 likes tenen dragen een zware last met zich mee jaco.
een last die ze niet graag delen. maar je kan ze helpen door lief voor ze te zijn. voeten badje in een aftreksel van rozeblaadjes met kamille bloemen en een drupje noten olie. teen massage en 2x per week op laten sabbelen. en verder veel tegen ze praten en zingen vooral in drukke ruimtes. en wel lekker duidelijk anders horen ze je niet. je kan ook op alle tenen lache bekjes tekenen vinden ze ook leuk en vooral teenslippers gaan dragen ze willen graag iets van de wereld zien dokter daan |
Citeren26.04.20060 likes patient jaco heeft het geholpen ???
dokter daan |
Citeren28.04.20060 likes Zegguhhhhh, mrammetje..... |
Citeren28.04.20060 likes whahahaha hier worden de raarste dingen besproken blijkbaar ,hihihih wel grappig
denk dat shir ook in een froemel lag !!! mama xxx ![]() |
Citeren28.04.20060 likes Oeps nog een dokter (dynamite) Daan. Concurrentie ![]() |