Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

doeg mag ook ni meer op chat

2

Advertise here!!

01.05.20090 likes
gewoon negeren wees verstandig [url=javascript:paste_strinL('margarette',2)][font#666666]margarette[/font] [/url]mocht je klachten hebben. plaats ze niet op het forum maar stuur denre een mailtje. voorkomt hoop irritaties. [email=webmaster@kletsen.com]webmaster@kletsen.com [/email]
Rick
01.05.20090 likes
ik heb een klacht rick je praat russies voor beginners met al je fonts en url er tussen
01.05.20090 likes
tjah na 2 jaar snap ik er nog steeds niks van :P
Rick
01.05.20090 likes
url=javascript:paste_strinL('margarette',2)][font#666666]margarette[/font] [/url
lees iets van Pasta oid... pasta lust ik altijd wel
01.05.20090 likes
heb je geen biefstuk met patat. ?? pasta mot ik niet das geen vreten

Advertise here!!

01.05.20090 likes
margarette paardagen terug had je na veel waarscuwen een kick gehad om dat je steeds aan het bemoeien met train yasmijn en danielle en paulus was en over die achter hun rug zart te klagen hier

van af die tijd loop je steeds opmerkingen te makken dat als ik mod ben je niet komt prima jou keus

ben ik er kom je toch en ga je bij andere uit lopen huilen en klagen komen chatters niet voor je vaak gezecht doe klacht sturen naar denre en ja toch door gaan en als dan volgende mod kom en die begroet ik hoef jij niet te lopen dag bear doei bear vandaar die ban marg nu is bear je eens zat
en alks ik heel eerlijk ben krijg je voor goed een ban mensen zo als jou zit kletsen denk niet op te wachten marg je bemoeid je over al mee en loop altijd te klagen waarom je profiel nogsteeds niet verwijderd is
bear

bear
01.05.20090 likes
marg niet willen of niet mogen komen he, en inderdaaad jij zegt steeds ik ga en kom niet weer terug en tja dat besluit is nu door iemand anders genomen,

dus marg wees wijs en houd in het vervolg je mond.
01.05.20090 likes
marg, je klaagt vaak dat niemand met je praten wil, maar als ik tegen je praatte reageerde je nooit ergens op, maar goed aan jou de keuze of je wel of niet terug wil komen, maar misschien moet je dan jezelf eens aan gaan passen, kansen genoeg gehad zoals ik het lees hier en je hebt ze blijkbaar niet benut.Dan moet je nu ook de consequenties dragen. Kijk je zit hier voor je eigen lol neem ik aan, heb je er geen lol meer in dan moet je maar gaan.............op zoek naar een andere chat.
2

Adverteer hier