Forums  ›  Spelletjes  ›  Chat kwissen

dinsdag 10 maart kwis in de strandtent

2

Advertise here!!

Citeren10.03.20090 likes
Citeren10.03.20090 likes
ik denk dat ik het wel weet, maar wie zijn de gelukkige prijswinnaars??? Ik hoop dat jullie er weer van genoten hebben
Citeren11.03.20090 likes
als je het wel weet hoef ik het niet meer te melden dan is de lol er van af Bonn
Citeren11.03.20090 likes
visser, wel lezen he, ik zei niet dat ik het wist, maar dat ik het denk te weten, dus geef me nu gewoon de uitslag maar, dan kan ik de gelukkige prijswinnaars even feliciteren en kussen............
Citeren11.03.20090 likes
troffel de roffel speciaal voor mijn vriendin Bonneke de postbode die geld moet inleveren hahhahahhhah daar komt die dan 1e Snake 2e Ideetje 3e Visser

Advertise here!!

Citeren11.03.20090 likes
whaaaaaaaaaaa visser je zit er nogal mee dat wij, de postbode`s minder gaan verdienen of niet??????................ We hebben het goed visser, dus maak je geen zorgen en wensen moet je blijven houden toch?
Bij deze wil ik snake, ideetje, en visser van harte feliciteren met hun prijs................... Voor de afwisseling dus een kus voor een ieder en een bloemetje..................
Citeren11.03.20090 likes
was een bericht wat wel opviel Bonneke overal word over meer gesproken en bij de post gaat minder worden verdiend kusssssssssss knufffffffffffffffffffffffff
Citeren12.03.20090 likes
dankje bonneke
wat het inhoud weet het nog niet
zal wel komen nog
Citeren12.03.20090 likes
het houdt in dat je een prijs hebt gewonnen ideetje.............. een kletsen.com artikel en 2 weken viplid, dus nogmaals van harte gefefeliciteerd ideetje, geniet ervan, misschien is het wel een mooie kletsen.com string of zo
2

Adverteer hier