14.09.20050 likes
Ja, idd! Dieren zijn ook mijn beste vriend! Jammer dat ik aan de meeste allergisch ben

Advertise here!! |
14.09.20050 likes Ja, idd! Dieren zijn ook mijn beste vriend! Jammer dat ik aan de meeste allergisch ben ![]() |
18.09.20050 likes heel jammer evikenobi. Maar je kunt er toch van houden!!!
cats. |
18.09.20050 likes hier is het ook een dierentuin thuis, dus mooi gezegd cats enne klopt als je maar eerlijk bent komt alles altijd goed. en van dieren hou ik ook heel veel zelf...........!
liefs van nootje en haar dierentuin, prins het paard mickey de rottweiler sheena de rottweiler sjakie de jack-russell |
23.09.20050 likes Dieren houden van mensen
Als nu ook alle mensen nog van dieren zouden houden, werden er ook geen dieren meer gedumpt. Bedenk dus goed waar je aan begint, voor je een dier aanschaft gr.lady64 |
23.09.20050 likes ja groot gelijk lady64, en ga eerst effe langs het asiel kijken.....voordat je iets wil aanschaffen.
nootje..... |
Advertise here!! |
26.09.20050 likes wel noot dat is een fraaie gedachte.
trouwens heel wat mensen die een dier gaan aanschaffen stellen zich beter een vraag. " wat doe ik ermee tijdens het verlof eN heb ik er wel tijd voor?" nu gaat iedereen mij waarom ik zoiets zeg. Het antwoord is: er zij nog altijd van die rotzakken(m &v) die hun beesten uit hun wagen zwieren terwijl ze aan het rijden zijn. ZELF GEZIEN EN MIJ RAZEND KWAAD GEMAAKT. |
26.09.20050 likes Nou.....die zwierde ik ook eens effe uit zijne wagen........zelf op vakantie gaan kost geld en dat moet je ook maar over hebben voor je huisdier om hem onder te brengen in een goed pension. Doen wij al jaren !!!!!!!
en als je het nie kunt betalen ???? moe je thuis blijven...........of geen huisdier aanschaffen. nootje........ |