|
|
|
spetter56 Undefined 15 berichten Wens Denre en alle moderators van harte proficiat met het eerste jaar Kletsen.com
Het is voor mij een eer hier te mogen komen want hier zijn echt gezellige en leuke mensen op de chat.
nogmaals van harte en bedankt
groetjes
Spetter56 |
Anonymous Undefined 65739 berichten 1 jaar alweer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat lang!!!!!!!!!!!!!!!!1 gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kusjes en knuffels!!!!!!!!!!
kirsten!!!!!!!!1 |
Anonymous Undefined 65739 berichten heyyyyyyyyyyyyyyy Denre en Charlotte yes 1 jaar kletsen.com, van harte gefeliciteerd en we gaan zo dooooooooooooooor hihi
Hiep Hoeratjes
wonderfull |
Anonymous Undefined 65739 berichten Hi Denre & Co,
Heb nog niet zo op dit forum gelet, en gisteren dus deze gemist, maar gefeliciteerd met 1 jaar K.C. Leuk om daar deelgenoot aan te zijn, en zet jullie volgende "verjaardag"gelijk in mijn agenda! Tot Kletsen.com!!!
Kibo |
boark Undefined 36 berichten ja ik ben net die kubo heb ook niet opgelet van harte met het een jarig bestaan gr jan |
|
boark Undefined 36 berichten geled met d en niet met t |
Waters Undefined 587 berichten Alvast gefeliciteerd met het 10 jarig bestaan in 2014. |
vrolijke noot Undefined 319 berichten van harte gefeliciteerd met het 1 jarig en 4dagen bestaan van kletsen.com.
en ja, hoop dat we nog lang van elkaar kunnen genieten..... trouwens heb je het al in je testament opgenomen wie erfgenaam wordt....hahahahah.
Hoop natuuurlijk dat je nog lang en gelukkig mag leven, maar jij weg, me digitale familie weg....!!!!
Maar blijf nog maar lang in ons midden !!!!!!!! en heel veel succes met kletsen.com, maar dat zal geen probleem zijn denk ik zo !!!!
Iedereen komt graag en komt ook weer graag terug.....
groetjes nootje....... |
Timberland Undefined 2690 berichten ships ik was te laat .. dan maar bij het 2 jarige jubilea
gr. tim |
the moon Undefined 61 berichten ben wel te laat maar proficiat met de site op naar 2 jaar
|
|