Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

denkend aan leuke tijden

Advertise here!!

Citeren14.05.20060 likes
vanaf toen ik 3 werd leerde wij elmaar kennen
we zaten op de peuterspeelsaal en speelden gelijk met elkaar
we woonden bij elkaar om de hoek en als we thuis waren waren we altijd bij elkaar te vinden
er geen haaste geen dag voorbij dat we elkaar sagen
als een van ons op vakantie was dan schreven we elke dag een lange brief naar elkaar en lechte die dan neer als de andere thuis kwam, vaak maakte ik dan voor jou op de stoep een groote tekening met krijt met daarop welkom thuis!

ik weet nog goed toen we een jaar of 4 waren en ik altijd clowtje ging spelen voor jou, en jij lach dan helemaal dubbel, ik vond dat gewelidig!

toen we een jaar of 10 waren ginggne we samen voor carnaval onze kleren maken , allebij met de selfde tekentjes erop getekent, een bliksem uit een wolk, ons teken

altijd saten wij samen in bomen te klimmen en rende we weg voor de jongens waar we altijd ruzie mee hadden, sei waren met veel meer en wat jaren ouder, amar altijd waren wij ze te slim af, dat voelde zo goed!

we noemde elkaar vanaf dat we 7 waren altijd maatje, nooit noemde we onze eigen naam, tot ergenis van onze ouders soms!

vanaf ons 12 de namen we als er een op vakantie was altijd cadeautjes voor mekaar mee!

toen wij 14 waren speelde we nog allebij met poppen, de tunderbeurtjes, al die kleine popjes waar wij owlang mee hebben gespeelt, en luisterde ook nog nar iinderen voor kinderen!

ik weet nog dat we 15 waren en dat ik jou moest belofen dat las ik een vriendje kreeg ik jou nooit sou laten vallen, en jij mij niet

tot ik 15 was en jij 16 en jij naar een volgende school ging en daar een vriendje kreeg, opeens sag ik je van bijna elke dag steeds minder tot eens in de 2 maanden ofsow..

toen we 16 waren steelde jij dingen waar ik bij was, en was mijn vertouwen helmaal in jou weg
nu heb ik je voor het laats gezien op me laatste verjaardag, ik werd toen 17!

daarna heb ik je nog 1 keer op msn gesproken en 1 keer hoi gesegt toen ik je tegenkwam, verder heb ik je niet meer gesien, hoewel je om de hoek woont!

weetje toen onze vriendschap zo minderede heb ik heel veel verdriet daarom gehad, ik vond het egt niet leuk van je!

maar weetje ik ben daar nu wel overheen en ik kijk terug op een 12 jaar lange vriendschap, een vriendschap die heel erg goed was, we wisten bijna alles van elkaar en konden alles met elkaar bespreken!

jij bent de gene geweest met wie ik het vaakst in de slappe lach heb gelegen, ik heb jou ook vaak getrootst en met jou kon ik uren praten sonder stil te vallen!

we hebben samen een hele mooie tijd gehad en daarvoor ben ik je zeer dankbaar, ik heb de uitvergroote foto die jij me op mijn 10 de verhaardag had gegevn nog op mijn kamer hangen, en sal hem nooit weghalen!

je bent een topmeid geweest!!!

liefs, kirsten!
Citeren14.05.20060 likes
mischien denk jullie wel, waarvoor zet se dit hier neer?! maar dit is voor mij de enige manier waarop ik zulke dingen durf te zeggen...

kuss kirsten!
Citeren14.05.20060 likes
ik sal jou nooit vergeten
ik heb tranen in mij ogen als ik aan je denk
ik heb zoveel voor jou aan de kant gezet
ik hield van je, en dat blijf ik doen
je hebt mij zoveel pijn gedaan,
maar dat weegt niet op tegen alle mooie dingen
ik ben heel veel dingen vergeten van toen ik jonger was
maar wat ik herinner is met jou
jij hebt een indruk in mijn leven gemaakt,
iets wat ik nooit vergeten zal
jij was zo anders dan mij,
maar tegelijkertijd waren we ook veel hetzelfde
ik mis jou verschikkelijk
ik weet nu na anderhalf jaar vaak nog niet wat ik met mijn tijd moet
ik ging altijd naar jou toe
en dan waren we bijna de hele dag samen
we hielpen elkaar met de klusjes die we moesten doen
keken samen dvd's, omdat jij daar zo van hield
ik sleurde je mee naar buiten, hup bewegen jij
meisje ik huil om jou, jij bent de gene die er deels voor heeft gezorgt dat ik weinig vertouwen nog heb ik mensen
maar tegelijk ben jij de gene die mij heeft laten zien wat vriendschap is...
je zit in mijn gedachten,
en daar zal je nooit uit weggaan
maar wat ik me afvraag,
denk jij nog weleens aan mij?

liefs kirsten!
Citeren14.05.20060 likes
mooi op geschreven kirsten en oh zo waar

ook hechte vriendschap gaat over . niet alijd maar soms wel.

het is heel hard maar hoort bij het leven, en er komt wel weer iemand om die plek in te vulllen.

en ik hoop dat je je open steld voor een nieuwe vriendschap , met het risico dat het weer zo eindigd. want als je dat niet doet ( en nu praat ik uit ervaring) heb je ook geen vrienden meer.

mensen veranderen en groeien soms uit elkaar.

ik heb nog 2 vriendinnen uit me jeugd en die ken ik nu 34 jaar. ook die ben ik een tijdje kwijt geweest althans wat minder contact. maar toch blijft er een band. en soms lukt het om die na een tijdje weer aan tehalen.

maar dat moet dan wel van 2 kanten komen.

liefs mram
.
Citeren14.05.20060 likes
jij ook goed gezecht mram!
ik sta nu wel weer een beetje over voor nieuwe vriendschappen, maar dit is al niet de enigste die mij heeft laten vallen, zei was mijn beste vriendin, maar ook mijn beste vriend heb ik verloren, en nog veel meer...
ik denk daarcoor wel eens zou het aan mij hebben gelegen? zo jah waarvoor hebben ze da niet gezecht wat ik fout deed?...

ik vertrouw daardoor niet vlug iemand meer, en ik denk niet dat ik iemand ooit nog mijn betse vriend of vriendin kan noemen...

vriendschap moet idd van twee kanten komen, komt dat niet dan is het geen vriendschap, en die het ook niet waard

maar vrienden zoek je niet je komt ze tegen

voor iedereen is er een goede vriend of vriendin, iemand die je zal stuenen en bij wie je altijd aan kunt kloppen!

liefs, kirsten!

Advertise here!!

Citeren14.05.20060 likes
mooi ....echte vrienden leer je pas kennen wanneer je ze "echt" nodig hebt !!!
echte vrienden zijn daar voor je wanneer het mag en voelen zich niet verplicht !!!
echte vrienden doen je geen dingen aan of zetten je niet voor aap....
echte vrienden, die laat je zien, je ware gezicht...

dikke kusss mama xxxx
Citeren15.05.20060 likes
echte vrienden, iedereen gun ik ze
echte vrienden, hoe weet je wie dat zijn
vrienden ik vraag me vaak af wie nu mijn echte zijn....

kuss kirsten!
Citeren15.05.20060 likes
echte vrienden???? tja, daar zijn er maar weinig van. Dat heb ik wel ondervonden. Als het goed met je gaat is er niks aan de hand maar als je in de **** zit blijven er maar weinig over hoor.
Citeren15.05.20060 likes
Ja lampje, ik ken het maar al te goed hoor ...
Maar ook al heb je maar 1 echte vriend, die moet je koesteren want vriendschap is zeldzaam tegenwoordig ...
Ze hebben allen wel iets van je nodig ...

kussss mama xxxx
Citeren19.05.20060 likes
ik sag je gisteren na een lange tijd, ik kwam uit school gefiets en jij kwam uit de bus...
ik viel me eerst niet eens op, gedachten ver weg, maar toen sag ik je voor me lopen...
ja ik moet je wel aanspreken dan tog? ik wilde het niet maar deed het vanzelf,
heel ff gepraat met mekaar,ging nergens over ik vroeg hoe het met je ging, jij sei goed en vertelde weer eens hoe druk je het tog wel niet had met school, je vroeg niet naar mij, je sei niks over me fiets( en dat valt tog behoorluk op) ik had ut snel met je bekeken, en ging naar huis...
jij had ook niks meer met mij, je intereseerde je totaal niet aan me, volgensmij baalde je verschikkelijk dat ik jou aansprak, ik eigenlijk ook wel, maar ik kan me jou nog niet van me afzetten...
1 ding weet ik wel, ik heb nog ff een extra bevestiging gehad op hoe onze vriendschap er niet meer is!
je deed me weer pijn gisteren...
ik laat je nu los en zal je niet meer aanspreken de volgende keer...
einde vriendachap defenitief en ik hoop je niet meer te zullen zien, en zal niet meer met je praten, mischien nog net ff hoi zeggen ofsow, want dat sal ik wel niet kunnen laten...

liefs, kirsten!

Adverteer hier