Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Hobbies

de xbox360

2

Advertise here!!

Citeren15.06.20060 likes
hoi Evan

warior within nog niet uit verpakking, ben nog met sand of time bezig. heb wel harry potter uit, en harry potter de vuurbreker (was niks aan trouwens)
de race spellen laat ik aan mijn man over hihi

groetjes jeanette
Citeren15.06.20060 likes
okeee

gaaf hoor!!
Ik heb hier ook nog een aantal pc spellen liggen,
gekrkt enal, voor de pc.

Want het enige nadeel van die games vind ik dat ze zo stinkend duur zijn.
Je telt zo 65 euro neer voor een spel, (xbox360)
daarom doe ik het op de pc op de "torrentmanier", en dat bevalt me qua financien een stuk beter.

Rcaespellen op de 360 zien er ook supr uit, kneem aan dat je man ze op de pc speelt, als je dan niet een behoorlijke videokaart hebt,
vind ik dat niet zo mooi op de pc.

gr. Evan
Citeren15.06.20060 likes
Ik heb een paar keer een spel gespeeld die ze schijnbaar oa ook gebruiken voor piloten die in opleiding zijn. Het was supergaaf en vreselijk realistisch.
Citeren15.06.20060 likes
ja flight sims zijn zeker erg mooi en realistisch, ik probeer er ook wel es eentje te hhalen op de torrentmanier,
alleen krijg ik die vliegtuigen op een of andere manier nooit
van de grond

gr.

Evan
Citeren15.06.20060 likes
Het is vreselijk moeilijk maar juist daarom erg verslavend. Die raceautos vind ik niets aan maat vwb t motorracen wel, super. Maar dat pilotenspel slaat alles, supergaaf. Wel duur trouwens.

Advertise here!!

Citeren15.06.20060 likes
Ik ben zelf helemaal wild van Nintendo, ik heb een Gamecube en een PS1, en als eind dit jaar de nieuwe spelconsole van Nintendo uitkomt (de Wii) dan koop ik die natuurlijk ook. Eigenlijk maar voor 1 spel: "The legend of Zelda, The twilight princess"
Ben zelf helemaal gek van de zgn "survival horror" (Resident evil, Silent Hill) maar ook Mario, The lord of the rings 2&3 (hack and slash festijn!!!) en bovengenoemde Zelda (Ocarina of time rules!!!)

Jaco
Citeren15.06.20060 likes
hahaha ja wintertijd is gametijd

jjigaaaaaaaaa

nou als je van die hack en slash games houdt heb ik nog wel een gave pc-game voor je:

hitman-blood money

ik hoor het wel

gr.
Evan
2

Adverteer hier