|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten brrr het is zo koud buiten
maar nu het zo koud is verheug ik me weer op de winter, de gezelligheid, de kaarsjes, het koud buiten en heerlijk knus warm binnen, de feestagen, de sinterklaas, de kerst, de hele mooie kerstboom en alle versierigen en als het effe mee zit sneeuw
|
Anonymous Undefined 65739 berichten laat die winter nog ff wegblijven wil nog genieten van een mooie nazomer persoonlijk doet het me niet zo veel meer versier wel maar niet meer zo als een paar jaar geleden kerstboom staat hier ook en echt geen kleintje van 2.20 maar tuin en buiten is wel over met versieren
groeten visser |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik vind de winter juist wel erug leuk!
vooral als er sneeuw en ijs licht, heerlijk als er ijssel is en je siet iedereen gleiden en je gaat achter de rest aan me de fiets en als een domino allemaal omvallen om vervolgens allemaal blauwe plakken te hebben, het heeft wel wat vind ik....( weet ut ben raar)
en heerlijk tegen de verwaring aan sitten, 3 lagen kleren aan en een deken erover en dan wat lesen, hmmm
en dan natuurlijk sinterklaas nog, lekkr suprises maken, jippie!!!!
kortom van mij mag de winter komen!!!
kusss jolanda! |
Tessem Undefined 2226 berichten Ik vind de winter met lekker veel sneeuw enzo ook erg leuk, maar doe vieze natte prut dat je dan achteraf weer hebt dat vind ik dus niets  Maar nu op dit moment wil ik ook nog helemaal niet aan de winter denken, maar gewoon nog genieten van de zon die zich vast nog wel zal laten zien. En daarbij als de winter er is ben ik weer een jaar ouder dus kan nog wel ff wachten  Groetjes Tess xXx
PS als er sneeuw ligt wie komt er dan met mij sneeuwballen gooien??
|
mama van vijf Undefined 1803 berichten ikke ikke ikke !!!!   mama xxxxxxxx |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Nou dan zal ik wel het slachtoffer zijn om ingepeperd te worden door mama en tess, ik doe voor de veiligheid alvast een tok aan, anders kunnen ze te gemakkelijk bij mijn gezicht komen  groetjes & xxxxxxsjes
Nice |
|