Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

de kletsen.com hoed

1

Advertise here!!

Citeren20.11.20060 likes
wonder was dit uitje in het bezit van de kletsen.com hoed . en voor de gene die dat nog niet weten, het is de bedoeling dat deze persoon het volgende klets uitje organiseerd.

wonder heeft voor de zelfde lokatie gekozen als het uitje hier voor. en dat is een prima stek.

het uitje verliep anders dan geplant . dit kwam om dat we onder de kletsleden een echt dj hebben , en dat is mbraa. hij was zo lief om ze spullen mee tenemen dus konden we lekker op 1 plek blijven.

aan het einde van de avond word de hoed uitgerijkt aan de volgende persoon die het volgende uitje mag organiseren. en nu had ik uit zeer betrouwbare bron ( wonder zelf die kan je dus ook niet meer geloven:tongue de persoon gehoort waar die naar toe zou gaan.

de schok was dan ook groot dat ik de hoed kreeg.

dus beste belgen en onderin nederland wonende kletsers. bereid je maar vast voor op een lange rit want het volgende chat uitje word gehouden in HOORN en wel op 15 juni ( tis een beetje lang vooruitkijken maar voorpret is ook pret :tongue

groeten van een trotse kletshoed bezittende mram
Citeren20.11.20060 likes
Hoi

Hahaha mrammetje ja idd, maar van harte gegunt, en heb de goede keuze gemaakt,kan me voorstellen ja dat het onverwachts aan kwam, maar dat was juist ook de opzet hahahaha !!

kuss mrammtje
Citeren20.11.20060 likes
hallo!

JUNI?????????????????????????

daar kan ik wel dood n begraven zijn

roger
Citeren20.11.20060 likes
heyyy kletsers hahaha

idem roger, 15 juni zoooooooooooooooooo lang nog wachten
dacht word iets van maart of zo hihi
benieuwd hoe stappen in hoorn is (bier tappen ze overal he haha)

kusss feye
Citeren20.11.20060 likes
ja ik geloof dat denre nog iets in febr maart plant. (bij deze dus verplicht hahahahah )

vandaar zo laat.

maar jullie mogen ook best eerder langs komen hoor voor een niet officieel uitje

Advertise here!!

Citeren20.11.20060 likes
hallo mram!

komen wij gewoon stiekum met z.n 20 ff bij je langs haha!!!!

roger
Citeren20.11.20060 likes
is goed hoor heb alleen een trieste mededeling voor je ik heb een rookvrij huis en dat hou ik ook zo .
Citeren20.11.20060 likes
vind dat niet zo triest rookvrij huis heb ik hier ook al jaren klasse mram

groeten en kusssssss visser
Citeren20.11.20060 likes
zal proberen er volgende keer bij te zijn, nu kan ik dit plannen
haahahaha, op lange termijn.
Citeren20.11.20060 likes
Kijk kijk... er is weer aan mij gedacht, dank je wonder, prima gedaan.
Naar hoorn kan ik nog net fietsen.

1

Adverteer hier