Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

de N&W zoals die gelden bij kletsen.com

Advertise here!!

Citeren04.07.20130 likes
Normen en WaardenCopyright (c) 2004-2011 Kletsen.com

Kletsen.com kent geen huisregels maar gaat uit van normen en waarden waar een ieder zich aan dient te houden. Alles mag, maar niets moet dus laten we het gezellig houden! Indien je je niet aan de volgende normen en waarden kunt houden verzoeken wij je om niet aan te melden zodat anderen die dat wel kunnen een gezellige chat hebben.

De normen en waarden zoals wij die zien zijn:

Spreek nederlands
De voertaal op Kletsen.com is nederlands. Spreek je geen nederlands, dan is Kletsen.com niet voor jou!
Stel jezelf voor
Op Kletsen.com is het aanmaken van een profiel verplicht voor leden. Op deze manier kunnen andere mensen zien wie je bent, dit brengt mensen dichter tot elkaar en dus vergemakkelijkt dit het eerste contact (sommige mensen zijn nogal verlegen).
Niet schelden
Schelden is een teken van onmacht. Het is ongepast en wordt niet getolereerd.
Niet ongevraagd privé
Indien je met iemand privé wilt, vraag dit eerst aan de persoon in kwestie. Niet iedereen wenst prive te chatten en zo voorkom je een hoop irritatie.
Geen email adres of telefoon nummer op scroll of forums plaatsen
Niet iedereen is wie die zegt dat hij/zij is en daarom geen email adressen of telefoon nummers op scroll of forum plaatsen!
Laat een ander in zijn waarde
Niemand is perfect, jij ook niet. Laat daarom ook een ander in zijn waarde!
Geen sex
Kletsen.com is er voor mensen van alle leeftijden, indien je wenst te kletsen over sex of andere leeftijdsgebonden onderwerpen doe dit dan privé.
Geen onnodig gebruik van hoofdletters
Gebruik alleen hoofdletters waar nodig, dit maakt het geheel overzichtelijker. Ook voor jou!
Niet flooden
Flooden is het op vervelende manier herhalen van woorden of letters/cijfers. Dit toont geen respect voor je mede chatters!
Geen overbodig gebruik van smilies
Smilies zijn leuk en geven iets extra's aan het chatten maar het moet wel overzichtelijk blijven. Daarom niet meer dan 3 smilies per zin, blijft het voor een ander ook leuk.
Geen reclame
Natuurlijk vinden wij het leuk als jullie over ons praten maar het is ongepast reclame te maken voor deze site op andere sites en omgekeerd is het natuurlijk ook ongepast.
Mensen die zich niet aan de normen en waarden houden ,moeten wij helaas of voor enige tijd of voorgoed van kletsen.com verwijderen. In ernstige gevallen zal vanzelfsprekend de politie worden gewaarschuwd.

Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, kun je ze altijd sturen naar

info@kletsen.com

Tot slot:

Sommige mensen doen zich anders voor dan ze in werkelijkheid zijn. Wij raden je daarom aan niet zomaar je e-mail adres of telefoonnummer aan vreemden te geven. Pas goed op jezelf en anderen!

We kletsen.com

P.S wij hebben dus GEEN regels
Citeren04.07.20130 likes
Citeren04.07.20130 likes
carin ,ik heb alle regels netjes overgeschreven
kan ik ze nog eens keertje lezen
want zo in 1 keer dat allemaal onthouden is best wel veel
Citeren04.07.20130 likes
Je kan ze ook uitprinten koffieplant en dan aan e scherm plakken als je dan iets wil typen kan je meteen even verifiëren of het geheel je typt binnen de N&W vallen

Rene
Citeren04.07.20130 likes
ik ben blij dat dit zo geschreven is carin
diep respect voor de modjes
ik ben heel blij dat ik mee mag chatten en me intussen tijd als een vis in het water voel bij jullie, Ja ik heb soms moeite met dingen die trek ik me ook vaak heel persoonlijk aan, dit is wat ik moet leren om vooral niet te doen,ik leer hier heel veel van moet ik eerlijk schrijven
dat als er roddels zijn lekker laten roddelen,als ik eerder was gaan chatten paar jaar terug dan zou ik me zelf daarin beschadigd hebben waaronder snijden
zo hard trek me dingen persoonlijk aan he.
veel trauma,s en een vreselijk verleden heeft me gemaakt wie ik nu ben heel onzeker en snel bang dat ik het fout doe,dankzij deze chat zie ik dat er meer mensen zijn die ook heel best wel een heftig verleden hebben en ook zij een aardig rugzakje hebben, nu moet ik alleen nog heel hard werken om dingen zeker niet te persoonlijk aan te trekken dan ben ik al een eind . Dus deze chat is voor mij ook iets wat ik koester en heel graag doe, ik hoop nog veel te leren hier, en nog heel lang lid mag zijn op deze chat
liefs
Yboika

Advertise here!!

Citeren04.07.20130 likes
dank je ybo
Citeren04.07.20130 likes
yboika
Citeren04.07.20130 likes
Te gek Yboikathank you

Dit zou ik ook kunnen typen,mij dank
Citeren04.07.20130 likes
Yboika