Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

de 100 kilometer gehaalt vandaag!!!

Advertise here!!

Citeren10.10.20060 likes
ha was egt super leuk vandaag!
we gingen vanogtend vanuit school naar apeldoorn fietsen, lekkr over de veluwe heen, dus heerlijk klimmen en dalen met de moutenbaiks!
gingen we daar lekkr vlug naar benden ligt er allemaal los zand, wat ik precies deed weet ik niet meer maar ik vloog dus over de kop, heerlijk het zand in, bah bah want het regende al de hele tijd, dus en nat en onder het zand, trouwens zand blijft erg lang in je mond zitten, hihi!
noujah ik weet het nut van een helm nu duz weer haha, die had ik natuurlijk op, heb nu alleen maar hooftpijn, bult op me hooft, paar blauwe plekken bij me verzameling erbij en pijn aan me schouder, dus dat was nie erg!

nou aangekomen in apeldroon, hebben we even les in hou je een aantal knopen maakt en dan hup wee rop de fiets op naar het zwembad in twello, waar wij de lifecard willen gaan halen!
nou vandaag alleen nog wat theorie gekregen en een rondleiding door het zwembad, erg leuk, en lekkr warm , want is tog wel koud als je geen regenkleding of drooge kleren meeneemt terwijl het regent haah( weer iets voor de volgende keer), nou ik dacht mooi toen we om half 4 naar huis toe mogten, ben ik tegen half 6 thuis dagt ik!
niet denkende dat we er de heenweg 2 en half uur over deden...
nou goed wij weer terug helaas, de weg kennen we niet en tot gevolg dat we 2 dezelfde rondjes reiden, maar het was weer droog en het maakte mij niks uit!
nou lekkr terug gereden met de halve klas( het was niet verplicht met de fiets te gaan..) lekkr de bultjes weer op, het blijft te goed voelen als de jongens er niet op komen en ik wel heheheh
nou op gegeven moment nog maar met 3 jongens die ook richting arnhem moesten het laatste stuk gefiets, hun waren egt super moe en kwamen nog amper vooruit, terwijl ik lekkr voor se uit reed!
goh en jah ook nu verbaaste het me weer wat een slechte conditie hun hebben, ok volgens hun had ik natuurlij keen goeie hahaha!
noujah ik was half 7 dus eindelijk weer thuis! bijna 11 uur met school besig geweest, doede reden om vandaag geen huiswerk te gaan maken duz hahaha!

noujah ik had van te voren ff lopen uitreken hoeveel kilometer het zal zijn van eerst naar school toe dan naar apeldoorn en dan naar twello en weer naar huis, amar door dst we nu ook nog fout waren gereden hebben we de 100 kilomter wel gehaalt!!!
en nu ben ik tog wel beetje moe geworden hihihi!

kuss kirsten!
Citeren10.10.20060 likes
hey kirsten echt super van je ik ben trots op je meissie
kussss peetje
Citeren10.10.20060 likes
zo dat is een eind zeg pfffffff zou er ongelooflijke spierpijn van krijgen

maar goed van je hoor
Citeren10.10.20060 likes
heyyyy kirsten,

een hele prestatie en terecht moe nu.....
vind je wel een heeeel sportief type....ikke dus helemaal niet hihi

lekker slapen straks maar zal lukken he
kusss feye
Citeren10.10.20060 likes
ik vind het een geweldige prestatie kirsten heb toen ik jonger was het ook wel gedaan maar zal wel willen weten hoe was het met de bibs nog zadelpijn

groeten en kus visser

Advertise here!!

Citeren11.10.20060 likes
Geweldig meis

Dikke kus van mij
Citeren11.10.20060 likes
wow, kirsten !!

ik wist al dat je een uitstekende conditie had (je loopt en fietst veel), maar dit !!!!! super !!

dikke kusssss en knuffff van je dodotje

Adverteer hier