hmmmmm,hoe lang moet de zoen duren?
is er tydslimiet wegens verwachte drukte?
mogen alle mannen en vrouwen hier aan deelnemen?
of alleen vrygezelle?
jee hoop snel antwoorden te krygen ,ook waar deze curcus van start gaat en hoe laat aantreden
Advertise here!! |
Citeren10.12.20130 likes hmmmmm,hoe lang moet de zoen duren? is er tydslimiet wegens verwachte drukte? mogen alle mannen en vrouwen hier aan deelnemen? of alleen vrygezelle? jee hoop snel antwoorden te krygen ,ook waar deze curcus van start gaat en hoe laat aantreden |
Citeren10.12.20131 likes @rene die boom weet ik nog wel te vinden ;) @denre : 1) het is een theorie en een praktijk cursus. 2) een zoenpartner is op een chat niet zo heel moeilijk te vinden denk ik zo,er zullen vast wel vrijwilligers/sters zijn, ik kan moeilijk mezelf als vrijwiligster aanmelden daar ik regelkmatig een koortslip heb hihihihihiihihihhi :D 3)de cursus is voor beginners en voor gevorderde, ieder zoent op zijn/haar manier dus valt er misschien nog iets te leren. 4) les materiaal zal indien mogelijk hier bij dit topic worden geplaatst. ik hoop dat jullie iets hebben aan deze info |
Citeren10.12.20130 likes Ik behoor tot de catogorie gevorderen.................. FF je lippen laten af koelen dan, carin. hahahhhhahhha |
Citeren10.12.20131 likes vroegr in de discotheek had je ook een cursus zoenen toen draaiden ze de la bamba van trini lopez stond je in een kring met 1 in het midden en als die jou zoende moest jij in de kring gaan staan en dan moest jij een meisje of een jongen zoeken m te zoenen |
Citeren10.12.20130 likes Mogen de modjes ook meedoen? |
Advertise here!! |
Citeren10.12.20130 likes tuurlijk marcel , iedereen kan zich opgeven |
Citeren10.12.20130 likes marcel ,wil jy met my ? of moet ik ander zoeken? |
Citeren11.12.20130 likes dan wil ik wel met carin lol |
Citeren11.12.20130 likes Jij wilt te graag, koff! :) |
Citeren12.12.20130 likes ja kweet marcel ik dacht moet er als de kippen by zyn voor je ander hebt hmmmm hoor swing helemaal niet , misschien kunne we al wat tips vooraf krygen |