Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

chatuitje zaterdag 28-08-2010

9

Advertise here!!

Citeren25.08.20100 likes
voor mij zal het ook twijfelachtig zijn ik ben zo moe op de dag door bestraling als dat verandert zal ik er zijn maar heb mijn twijfels er over als ik er niet ben weten jullie de reden ik had er graag een paar uur bij geweest mvg Visser
Citeren26.08.20100 likes
ik kan helaas niet komen wegens prive omstandigheden.. volgend uitje ben ik er zeker bij.. moffie
Citeren27.08.20100 likes
ik vraag me af wie er nou morgen nog komen..
ik in ieder geval niet
Citeren27.08.20100 likes
zal volgens mij niet zo druk worden inderdaad naatje, maar voor degenen die wel gaan, heel erg veel plezier, dikke kus en knuff
Citeren27.08.20100 likes
volgens mij alleen butter , ploff , jonkie en denre , ga goed dus mss verzetten? daar plofff ook niet meer zeker is ivm prive omstandigheden hoorde ik

Advertise here!!

Citeren27.08.20100 likes
lieve shirley, misschien inderdaad een beter optie, ik hoorde vanochtend van butje idd ook dat ze misschien niet kwamen, dus dan blij alleen jonkie, denre en jij over? Maar goed ik wil me nergens mee bemoeien want ik ga ook niet mee, maar ik zou het zo sneu voor je vinden als de opkomst zo laag is, terwijl jij onwijs veel moeite doet. Maar ik wens je toch een fijn weekend toe, dikke kus en knuff
Citeren27.08.20100 likes
is de chat nu morgen wel of niet geopend?? Als het uitje niet doorgaat, neem ik aan dat de chat dan gewoon open is?..................Gaat het uitje wel door, dan wens ik jullie heel erg veel plezier, dikke kus en knuf
Citeren28.08.20100 likes
chat is open
Citeren28.08.20100 likes
lieve shirley, dat houdt dus in, dat chatuitje niet door is gegaan?? Jammer voor al je moeite die je genomen hebt, maar ik neem mijn petje wel af voor je, fijn weekend, dikke kus en knuff
9

Adverteer hier