|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten voor mij zal het ook twijfelachtig zijn ik ben zo moe op de dag door bestraling als dat verandert zal ik er zijn maar heb mijn twijfels er over als ik er niet ben weten jullie de reden ik had er graag een paar uur bij geweest mvg Visser |
moffie Undefined 74 berichten ik kan helaas niet komen wegens prive omstandigheden.. volgend uitje ben ik er zeker bij.. moffie |
Naatje-Nenya Undefined 1699 berichten ik vraag me af wie er nou morgen nog komen..  ik in ieder geval niet
|
Anonymous Undefined 65739 berichten zal volgens mij niet zo druk worden inderdaad naatje, maar voor degenen die wel gaan, heel erg veel plezier, dikke kus en knuff
|
Anonymous Undefined 65739 berichten volgens mij alleen butter , ploff , jonkie en denre , ga goed dus  mss verzetten? daar plofff ook niet meer zeker is ivm prive omstandigheden hoorde ik |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten is de chat nu morgen wel of niet geopend?? Als het uitje niet doorgaat, neem ik aan dat de chat dan gewoon open is?..................Gaat het uitje wel door, dan wens ik jullie heel erg veel plezier, dikke kus en knuf
|
Anonymous Undefined 65739 berichten chat is open
|
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve shirley, dat houdt dus in, dat chatuitje niet door is gegaan?? Jammer voor al je moeite die je genomen hebt, maar ik neem mijn petje wel af voor je, fijn weekend, dikke kus en knuff 
|
|