|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten evt data en kosten tot nu
vrijdag 2 maart vertrekken 1430 uur vanaf hoek van holland aankomst in londen 2000 uur
terug maandag 5 maart
Harwich - Hoek van Holland
Vertrek Aankomst
Stena Trader 8:45 16:15
Stena Hollandica 23:30 7:30
70 euro pp zonder slaapplaats in londen dit is gebasserd op 9 personen mss als er meerdere mee gaan dat we groepskorting oid kunnen krijgen
groetjes shirley |
Anonymous Undefined 65739 berichten is het ook mogenlijk een prijs opgaaf te krijgen van slaap plaats hoef geen luxe te zijn maar zal het wel willen weten voordat ik ja zeg groeten visser |
Anonymous Undefined 65739 berichten ja visser snap ik ,dat komt nog ben er nog mee bezig, maar dit toch ff om jullie warm te houden
|
Anonymous Undefined 65739 berichten is 22 graden bij me binnen mooie temperatuur
visser |
Euhhhh.. ik ga dus absoluut niet mee met de boot.
K zal kijken of ik op een andere manier mee ga, maar geen boot
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten mss een optie??
iedereen met eigen auto achter elkaar aan via de tunnel en mensen zonder vervoer met andere mee rijden ?? |
Anonymous Undefined 65739 berichten heyyyyyyyyyyy
leuk ben nog nooit in Londen geweest, dus zei al meteen heliber ik ga mee, ooh het lijkt wel of je aleen gaaat, hahaha ik zei heli toch leuk dat je mee gaat !!  dus bij deze gaan we mee dus rap ff schoonmoeders vragen
en hoe we gaan maakt me niet uit.
Gr Wonderfull |
Anonymous Undefined 65739 berichten ohhhhh leuk
ik hou me hier via jullie op de hoogte, zou graag mee willen, echt wel
ook prijs enzo effe blijven vermelden wat bekend is, en auto door tunnel is goed.....heb last van zeeziekte anders moet ik pleister halen voor achter het oor (bestaat echt)
groetjes jeanette |
Anonymous Undefined 65739 berichten ja moeten we wel weten hoeveel er mee gaan en wie auto heb ed ? moet nog info zoeken of je wel met auto door tunnel kan anders moet de auto met trein door de tunnel en heb nog geen idee wat dat dan kost
tot nu (op voorbehoud met kosten )
visser en vrouw
heliber
wonderfull
shirley
roger
snuffel (+ man ? )
jeanette(+ man ? ) |
|
|