Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

chatuitje naar londen

1

Advertise here!!

Citeren19.01.20070 likes
evt data en kosten tot nu

vrijdag 2 maart vertrekken 1430 uur vanaf hoek van holland aankomst in londen 2000 uur

terug maandag 5 maart
Harwich - Hoek van Holland
Vertrek Aankomst
Stena Trader 8:45 16:15
Stena Hollandica 23:30 7:30

70 euro pp zonder slaapplaats in londen dit is gebasserd op 9 personen mss als er meerdere mee gaan dat we groepskorting oid kunnen krijgen

groetjes shirley
Citeren19.01.20070 likes
is het ook mogenlijk een prijs opgaaf te krijgen van slaap plaats hoef geen luxe te zijn maar zal het wel willen weten voordat ik ja zeg groeten visser
Citeren19.01.20070 likes
ja visser snap ik ,dat komt nog ben er nog mee bezig, maar dit toch ff om jullie warm te houden
Citeren19.01.20070 likes
is 22 graden bij me binnen mooie temperatuur

visser
Citeren19.01.20070 likes
Euhhhh.. ik ga dus absoluut niet mee met de boot.
K zal kijken of ik op een andere manier mee ga, maar geen boot

Advertise here!!

Citeren19.01.20070 likes
mss een optie??

iedereen met eigen auto achter elkaar aan via de tunnel en mensen zonder vervoer met andere mee rijden ??
Citeren19.01.20070 likes
heyyyyyyyyyyy

leuk ben nog nooit in Londen geweest, dus zei al meteen heliber ik ga mee, ooh het lijkt wel of je aleen gaaat, hahaha ik zei heli toch leuk dat je mee gaat !!

dus bij deze gaan we mee dus rap ff schoonmoeders vragen

en hoe we gaan maakt me niet uit.

Gr Wonderfull
Citeren19.01.20070 likes
ohhhhh leuk

ik hou me hier via jullie op de hoogte, zou graag mee willen, echt wel
ook prijs enzo effe blijven vermelden wat bekend is, en auto door tunnel is goed.....heb last van zeeziekte anders moet ik pleister halen voor achter het oor (bestaat echt)

groetjes jeanette
Citeren19.01.20070 likes
ja moeten we wel weten hoeveel er mee gaan en wie auto heb ed ? moet nog info zoeken of je wel met auto door tunnel kan anders moet de auto met trein door de tunnel en heb nog geen idee wat dat dan kost

tot nu (op voorbehoud met kosten )
visser en vrouw
heliber
wonderfull
shirley
roger
snuffel (+ man ? )
jeanette(+ man ? )
Citeren19.01.20070 likes
ik zal niet in england auto rije!!!!! ze doen daar egt raar! ze halen rechts in , rijen op de foute baan enz.!

en je mag ook niet zo hard he!

1

Adverteer hier