Citeren20.08.20060 likes
ik heb mijn vriendin via een andere chat leren kennen en gaat zeer goed.
zijn al lang bij elkaar en wonen zelfs al een 8 maanden samen
zijn al lang bij elkaar en wonen zelfs al een 8 maanden samen

Advertise here!! |
Citeren20.08.20060 likes ik heb mijn vriendin via een andere chat leren kennen en gaat zeer goed.
zijn al lang bij elkaar en wonen zelfs al een 8 maanden samen ![]() |
Citeren21.08.20060 likes nou heb voor het eerst een relatie via kletsen gaat super goed maar ik maak er geen gewoonte van ![]() |
Citeren09.09.20060 likes Ik heb nog een aantal virtuele huwelijken hier en daar, het voordeel is dat je niet virtueel hoeft te scheiden he? |
Citeren09.09.20060 likes maar hoe is de virtuele gemeenschap ?? geeft dat nou ook bevrediging?? ![]() |
Citeren12.09.20060 likes Waarom wel viruteel trouwen, maar als het over is geen scheiding??
Pleit wel weer wat meer voor zo'n virtueel huwelijk dus ![]() Groetjes Tess xXx |
Advertise here!! |
Citeren22.09.20060 likes chatrelatie....moet kunnen en is leuk...zolang het leuk blijft en men niet gaat moeien....jaloezie is en blijft een taboe...
ik vind persoonlijk dat een chatrelatie zeeeeer zeker mag en kan...maar men moet chat en pv gescheiden houden zodat de ''relatie'' gezond is en blijft |
Citeren22.09.20060 likes Ik heb mn mannetje dus online leren kennen en nu wonen we samen en hebben ieders een eigen pc. Gezellig naast elkaar ![]() Maar de chat is een gedeelte van ons prive dus hoe zou je dat dan gescheiden moeten houden? We hebben vrienden van online en praten veel met de zelfde personen en ook weer met anderen en dan praten we met elkaar. Dat is niet gescheiden te houden als je het goed doet. ;) Waar je voor moet zorgen is dat je geen geheimen voorelkaar hebt en alles open en bloot kunt vertellen, dat is veel belangrijker. Het vertrouwen in elkaar hebben dus ![]() Wat trouwens voor alle soorten van relaties geld ![]() Groetjes Tess xXx |