ben cafe kwyt en wou net nog een pilsie gaan halen
tjonge weet raar toch zo plotseling verdwenen
Advertise here!! |
Citeren08.12.20160 likes ben cafe kwyt en wou net nog een pilsie gaan halen tjonge weet raar toch zo plotseling verdwenen
|
Citeren08.12.20160 likes Het cafe is niet weg, heeft alleen een andere locatie gekregen :) |
Citeren08.12.20160 likes kan hem niet vinden hoor , weet niet waar je hem gelaten hebt |
Citeren08.12.20160 likes ja hoor heb hem gevonden en als ik er wat plaats komt ie niet hierheen naar toe zo heb ik er ook niks aan denre
|
Citeren24.12.20160 likes hallo denre , kun je cafe effe terug halen plek waar ie nu staat deugd niet had wat geplaatsd maar hy komt dan niet meer in de startlyst is geen mens die daar heen inlogd kon het zelf al geegeens vinden |
Advertise here!! |
Citeren24.12.20160 likes kryg ik nog antwoord denre?
|
Citeren25.12.20161 likes Ik ben van mening dat t cafe daar een goede plek heeft en ga dat ook niet veranderen. Wel zal ik meerdere onderwerpen de komende tijd in het zelfde forum plaatsen. |
Citeren25.12.20160 likes dus das de tactiek ligt het je niet dan stop je de topic in een ver hoekje? het cafe was best draaiend onderdeel maar ja raar hoor bestelde er koffie bier en wat te eten en weg wordt het genomen maar goed this jouw site , duuussss
|
Citeren25.12.20160 likes kryg nu ik erover denk wel een rare smaak erby this meer dan een chatland met dictator aan het bestuur
|