Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang
 

buren klaagden

Advertise here!!

Citeren27.06.20180 likes

De buren klaagden dat mijn hond non-stop aan het blaffen was.
Aangezien ik de teletac echt haat, besloot ik een vriendelijkere methode te nemen en koos voor de citronella band.
Als de hond dan blaft, komt er een pufje citronella uit onder de neus en blijkbaar haten ze dat waardoor ze stoppen met blaffen.

Dus deze morgen maakte ik de band in orde en vulde hem met het citronella goedje. En dat is waar mijn morgen had moeten eindigen...maar nee, eigenwijs als ik ben, werd ik wel nieuwsgierig naar hoe die band nu echt werkte.

Dus stond ik even later bij mijn achterdeur tegen die band te blaffen, maar er gebeurde niets.
Ik keek nog maar een keer of ie aan stond, of ie vol genoeg was en heb de instructie nog een keer extra bekeken. Hmm dat klopte, dus ik blafte nog maar een keer.
Nou weet ik niet meer zeker waar ik het idiote idee vandaan haalde om het nog eens te checken, maar ik deed het toch...ik deed de band zelf maar om, deed het blafdeel tegen mijn keel en blafte... 
Nou het was duidelijk, blijkbaar doet het ding het op trillingen, want ik kreeg me daar toch een partij citronella in mijn neus gespoten!

Dus daar stond ik, ik begon te hoesten waardoor het fucking rotding nog meer citronella in mijn gezicht spoot, zo recht mijn neusgaten in. Nou daar zat ik, op handen en knieën in mijn achtertuin, proberen adem te halen en om het allemaal nog erger te maken, begon de hond ook nog eens te blaffen. Dus tussen het hoesten en het schreeuwen tegen die hond dat ie zijn bek moest houden, spoot dat ding nog tig keer citronella in mijn gezicht. Ondertussen deed ik mijn uiterste best dat kloteding van mijn nek te krijgen, wat dus niet ging omdat dat ding wel erg stevig vast was gaan zitten tijdens dit fiasco.

Het duurde even, maar eindelijk kreeg ik dat ding af en smeet dat zo niet diervriendelijke kutding achterin mijn tuin en daar lag ik dan in de koele ochtendlucht in mijn tuin, me te bedenken dat dit wel eens van de domste dingen was die ik in lange tijd heb gedaan.
En pas toen hoorde ik het, gelach...MIJN BUREN HEBBEN ALLES GEZIEN!
Daar stond ie zo hard te lachen dat ie nauwelijks kon ademhalen!
Tussen zijn lachbuien door zegt ie doodleuk, "Ik wilde je komen helpen, maar elke keer dat ik over het hek wilde klimmen, ging dat ding weer en lag ik zo in een deuk, dat ik het hek maar niet over kwam."
Dusssss, nu zijn niet alleen mijn ogen knalrood, maar mijn gezicht en oren ook.
Nadat we hadden gekeken of alles verder oke was, hebben we gedag gezegd en ben ik eerst maar gaan douchen zodat ik niet meer naar 'Eau de Tiki Torch' rook.

Les van vandaag: de volgende keer (want ja, mezelf kennende, gaat er echt wel een volgende keer komen) zorgen we dus dat:

1 We de band niet vullen voor we hem af laten gaan
2. Onthouden we dat we geen zak aan de buurman in crisis situaties hebben

Maar het had ook een voordeel, we hebben de komende dagen vast geen last van muggen!

En ook al klinkt dit als een enorm gek iets om te doen, wil ik toch even vertellen dat ik deze ook maar heb gekopieerd omdat ik er zelf enorm om moest lachen...het staat je vrij om hetzelfde te doen ;)

o_-
Citeren14.07.20180 likes

ga jij je hond dit aan doen voor buren, ben je echt gek ze accepteren het maar en anders opzouten die handel!

Citeren17.07.20180 likes

Geweldig, Ze heeft zeker nog nooit van Cesar Milano gehoord.

Citeren18.07.20180 likes

ik zou vooral die laatste zin eens lezen... zelf ben ik niet zo gek om dit te doen... een hond is om te waken en staat iemand niet aan heb ik nog wel een leuke deurbel voor de klagers... cool

o_-
Citeren18.07.20180 likes

Speciaal voor klagende buren... cool zeer effectief....

o_-

Advertise here!!

Citeren18.07.20180 likes

ik zie je dit al zo doen he :P jij met die halsband om whahaha 

Citeren20.07.20180 likes

 

ik zie je dit al zo doen he :P jij met die halsband om whahaha 

 ja ja jij ziet het weer voor je he yell

 

o_-

Adverteer hier