Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

borderline

1

Advertise here!!

22.09.20050 likes
zijn er nog andere mesne met borderline meld me aan op msn of stuur een mailjte naat_buster@hotmail.com
22.09.20050 likes
buster ....misschien kun je even uitleggen wat borderline eigenlijk is ?
dit is best intressant te weten voor degene die dit niet weten wat deze ziekte inhoud.

nootje.....
22.09.20050 likes
is dat niet iets van madonna?

rinse
22.09.20050 likes
Madonna zingt idd over Borderline, '.. feels like I'm going to lose my mind .. ' Borderline is een persoonlijkheidsstoornis waarbij mensen die eraan lijden heel moeilijk met hevige emoties om kunnen gaan, zodat ze soms zichzelf pijn doen.
23.09.20050 likes
Madonna dus...

Advertise here!!

23.09.20050 likes
hallo Buster, ik zie jouw vraag over borderline, mag ik vragen of jij dat zelf hebt of iemand in jouw omgeving?

Het is heel vervelend om daar mee om te moeten gaan.
Mijn dochter deed ook altijd vreemd en volgens onze huisarts was er niets aan de hand, gewoon de puberteit.
Tot ik ongeveer 7 jaar geleden zelf tot de conclusie kwam dat ze misschien wel borderline had en dat heb ik toen ook met mijn huisarts besproken, hij vond het natuurlijk niet leuk dat ik daar zelf mee kwam maar moest wel toegeven dat ik gelijk had.
Maar toen kon je er nog bijna niets over vinden, geen boeken of zo en op internet stond toen een stukje van nog geen A-4tje dus dat was niet zo veel, maar nu kun je er op internet best veel over vinden.

Groetjes en sterkte
23.09.20050 likes
heb er geen ervaring mee, wil jullie wel sterkte wensen, en hoop maar dat jullie mensen met dit sydroom kunnen opsporen
cats
01.10.20050 likes
Rinse,

Jij weet ook alles he, ongelovelijk!

Tim
04.10.20050 likes
maak er maar lol over, je zult het maar hebben.
groetjes cats
05.10.20050 likes
nee ik maak geen grapje erover rinse wel

1

Adverteer hier