Citeren06.04.20130 likes
Ik wil bommetjes maken maar het water is nog te koud

Advertise here!! |
Citeren06.04.20130 likes Ik wil bommetjes maken maar het water is nog te koud ![]() |
Citeren06.04.20130 likes Water wordt zo warm als we samen een bommetje gaan doen, beertje ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren07.04.20130 likes Mar doet zonder twijfel en rent in sloot, Bommetje!!! ![]() |
Citeren08.04.20130 likes Marwin goed gedaan ![]() Heel de sloot nu leeg ![]() |
Citeren08.04.20130 likes Hihi mar zou ik graag willen zien ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren16.04.20130 likes Zo het weer is lekker dus bell gaat eens even van de hoge duikplank ![]() Ze ziet plant aan de kant zitten , hij leest een boek ![]() ![]() ![]() ![]() Bell kijkt even naar Bonneke, zou ik het doen bonn ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Beide een BIG smile ![]() Bell jumpt en maakt een super bommmmmm. hoppa plantje helemaal nat en zijn boekje ook Oeps Marwin en freak zaten er ook bij , ach tja zijn jullie lekker nat mannen ![]() ![]() |
Citeren16.04.20130 likes Zie dat beertje lang uit lig te zonnen, pak gauw een emmer koud water,en gooit het over haar body.
Nu ben je ook weer nat, beertje ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren16.04.20130 likes hahaha tik um aan Freak ![]() Ja beertje moet je ons maar niet nat maken he! ![]() We lagen er onschuldig bij ![]() |
Citeren17.04.20130 likes Gooit handoek naar beertje ![]() watergevechttt ![]() |
Citeren13.05.20130 likes Dank je Noor ![]() Sla de handdoek om me heen, en loop langs het koud waterbad. Ik zie Marwin twijfelen en help hem even ![]() ![]() Geef hem een zetje zo dat koude water in...... Oeps sorry ![]() |