Citeren16.09.20100 likes
denk het wel auto.......maar wanneer gaan we bommen?

Advertise here!! |
Citeren16.09.20100 likes denk het wel auto.......maar wanneer gaan we bommen? ![]() ![]() |
Citeren17.09.20100 likes Wou alleen maar een keer bommen ![]() |
Citeren17.09.20100 likes whahahahah babs, ik snap hem hahahahah, nu auto nog.......... ![]() ![]() ![]() |
Citeren17.09.20100 likes Sollie , maar snap er geen reet van. ![]() ![]() ![]() |
Citeren17.09.20100 likes Bonneke, ik heb het ff druk, maar ik laat jou op tijd weten wanneer we gaan bommen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren18.09.20100 likes je bent ook lekker zeg auto, vraag je eerst om met mij te bommen en nu ben je ineens druk................. ![]() |
Citeren19.09.20100 likes Hoi Bonneke...goedemorgen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren19.09.20100 likes Hoe gaat het trouwens met jou vader??? ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren19.09.20100 likes okey auto dat is goed dan, moet je het mij wel laten weten he.................. ![]() Mijn vader is gisteren naar het verzorgingstehuis gebracht, en het is daar heel goed vertoeven en het doet hem goed, wel is hij heel erg zwak nog, hij is erg moe en kan nog niet zoveel aan. Maar hij heeft zich al opgegeven voor activiteiten, zoals bingo en sjoelen.........ben zo trots op hem. Dank je wel voor je lieve belangstelling, het zal een lange weg worden maar volgens mij gaat het helemaal goed komen met hem. Ook ik begin iets meer rust in mezelf te krijgen, ben wel heel erg moe, maar dat komt wel weer goed, dikke kus en knuff en nog een fijne avond ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren19.09.20100 likes Heey bonneke, ben blij voor jou en je familie dat het weer wat goed gaat met je vader, en hoop voor jullie dat het egt weer helemaal goed komt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |