Citeren02.07.20120 likes
Oeps, sollie, beertje
Nee hoor, vond het wel lekker warm aan voelen

Nee hoor, vond het wel lekker warm aan voelen

Advertise here!! |
Citeren02.07.20120 likes Oeps, sollie, beertje ![]() Nee hoor, vond het wel lekker warm aan voelen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren02.07.20120 likes freakse ![]() kom gaan we even samen duiken, ik zie plantje daar liggen. ![]() trekken we hem even het water in ![]() |
Citeren02.07.20120 likes Beertje ![]() Zal ff mun duikbril op zetten ![]() Wacht ff, ik gooi eerst een emmer met water over koffie, kan die vast wennen aan dat water int zwembad ![]() ![]() ![]() |
Citeren03.07.20120 likes Freakske die duikbril sta jou super goed ![]() Niet stiekem gluren onder water naar plantje die voorzichtig kopje onder gaat ![]() ![]() ![]() Sorry freak kon het niet laten ![]() |
Citeren04.07.20120 likes Beertje,ik gluurde egt niet naar koffie.ik zag iets veel mooiers onder water ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kan het ff niet laten, beertje ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren04.07.20120 likes freak ![]() zat je nu naar dat oude mevrouwtje te gluren ![]() ![]() Maar ga je mee gaan we even naar de sauna ![]() |
Citeren04.07.20120 likes Beertje ![]() Nou dat vrouwtje zag er anders donders lekker uit ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tuurlijk ga ik met je mee,gezellie ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.07.20120 likes freakske ![]() hierbinnen mag jij je duikbril af zetten hoor ![]() Ho stop die zwembroek blijft aan ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.07.20120 likes in het water trekken,lykt me wel wat
lees die zin nog maar eens een keer goed ,bella ![]() |
Citeren05.07.20120 likes plant ![]() Wat ben je toch een gek manneke ![]() ![]() Ik denk dat jij gelijk tot de bodem zinkt dan ![]() |