Citeren19.10.20110 likes
Freakie wacht wel wanneer Bella gaat douchen, heb dan wel een verrassing voor haar.

xxx Freakie

xxx Freakie

Advertise here!! |
Citeren19.10.20110 likes Freakie wacht wel wanneer Bella gaat douchen, heb dan wel een verrassing voor haar. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() xxx Freakie ![]() |
Citeren20.10.20110 likes Tralala, diedelediedie, tralala, diedeledie
En Bel staat daar te wachten, maar Freakske is nergens te zien. ( liedje ) ![]() Bella staat nu al zeker 30 minuten onder de douche van het zwembad, hee wie loopt daar voorbij de douche ruimte ![]() Het zijn plantje en blade ![]() ![]() Hallo mannen, jullie gaan zeker baantjes trekken ![]() Bella kijkt even goed rond maar geen freakske te zien, Bonneke hallo ga je lekker even onder de zonnebank ![]() Xxx Bella |
Citeren18.06.20120 likes Zo moest even zoeken ![]() Bommetjuhhh freakkkkkk ![]() Hupsa en freskske is nat ![]() |
Citeren19.06.20120 likes Beertje ![]() ![]() |
Citeren19.06.20120 likes Freakse ![]() Maak eens een salto ![]() Kan ik je daarna lekker soppen ![]() |
Advertise here!! |
Citeren19.06.20120 likes Maak een dubbele salto voor jou, en dan mag jij me soppen, Beertje ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren19.06.20120 likes Zo heb freakske even lekker gesopt ![]() Ik loop naar de duikplank neem een aanloop maak een drie dubbele salto, en plons in het water, net naast plantjuh Zo die is ook lekker nat nu ![]() |
Citeren20.06.20120 likes Zie dat beertje aan de rand van zwembad, in een relax stoel ligt.pak gauw ff een emmertje vul die met water, en gooit die over beertje ![]() Zo, nu ben je ook lekker nat ![]() ![]() ![]() |
Citeren21.06.20120 likes Freak ![]() Ik lag net zo lekker te slapen ![]() Nu ben ik wakker. Ik sprint achter freakske aan, en ook al ben jij jonger ik haal je toch in. Ik pak je , en met mijn spierkracht ![]() Gooi ik jou in het koude bad. ![]() ![]() ![]() Zo nu kan ik weer verder gaan slapen ![]() |
Citeren21.06.20120 likes Beertje ![]() ![]() Heey beertje ga je met mij ff naar de sauna? Ja, ik zie dat je veel spinazie heb gegegeten ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |