Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

bommetjuhhhhhhh

Advertise here!!

Citeren29.09.20110 likes
Heey Bonn jij moet wel alles in smeren he met die olie.
Freak holt achter Bella aan, en kan haar nog net pakken,......... en kiepelt haar het water in
Citeren29.09.20110 likes
Freak ziet dat bella uit het water komt, en helemaal bibbert van de kou, freak rent na bella en zegt , ga jij maar liggen , zal ik jou lekker masseren met warme massage olie.
Citeren29.09.20110 likes
logische tog he dat ik het warm krijg , als ik Bonn, en Bella zie lopen langs het water met niet al te veel kleding.
Citeren29.09.20110 likes
freak

Bella laat je even een handdoek brengen bij het trappetje
Je geef de handdoek maar bel trek je gelijk langs de handdoek en het trappetje in het water
Ik klim snel in het water en zeg, wat zei je net tegen mij
En freakske je heb het niet warm meer nu, lekker afgekoeld
Citeren29.09.20110 likes
Bella, toen freakie in het water lag te spattelen, deed ik net of ik bijna verzoop, dus jij redde mij door een mond op mond beademing te geven, maar jij gebruikte wel veel jou tong.

Advertise here!!

Citeren29.09.20110 likes

freak, jij bent lekker zeg, ik wil je insmeren tegen de zon, en dan wordt bella beloond met een massage, niet leuk, ik pak je en gooi je in het ijskoude water, lekker puh
Citeren29.09.20110 likes
Bonn, weet je wel hoe koud dat water nu is?
Maar weet je, jij mag mij weer op warmen met een massage met warme olie.
Citeren30.09.20110 likes
jajaja, je wilt bepalen hoe het loopt, dacht niet..............
Citeren30.09.20110 likes
.....Bonn
Citeren30.09.20110 likes
Freakske,

Ik zag je al liggen op de handdoek
En dacht die is in slaap gevallen, maar hoorde je ook zeggen Bella wat doe je nou weer
Maar Bel zat samen met Bonneke en plantje op het terras

Dus lief freakske het was een leuke droom, maar Bel steekt haar tong niet zo gauw ergens in

Bonneke help je even mee?
Even freak in het water gooien

Adverteer hier