Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

beste leden :D

1

Advertise here!!

Citeren12.10.20080 likes
Vanwege drastisch gestegen kosten moeten wij de kosten van onze dienstverlening met ingang van heden als volgt doorbelasten aan de desbetreffende persoon:

-Eenvoudige antwoorden €4.50
-Antwoorden waarbij we moeten nadenken €9.50
-Eerlijke antwoorden €15.50

En wat veel vaker voorkomt:

-Antwoorden op domme of onnodige vragen €29.50

Ook onze standaard reacties kunnen wij helaas niet meer kosteloos aanbieden:

-Schouders ophalen €2.50
-Dom gezicht trekken €4.50
-HEEL dom gezicht trekken €7.50
-Andere moderator erbij halen €19.50

Hopende U hiermee voldoende te hebben geinformeerd, verblijf ik

groetjes shirley

( dit is een oudje , maar vond hem wel leuk om ff terug te halen :lol
Citeren12.10.20080 likes
Citeren12.10.20080 likes
verdomd domme antwoorden niet te betalen
Citeren12.10.20080 likes
Citeren12.10.20080 likes
WHAAAAHAHAHAHAHAHAHAHA

Shirley, dan heb ik hier even een DOMME VRAAG (€29,90), maar dan verwacht ik ook een EERLIJK ANTWOORD (€15,50) en dan hoop ik niet dat je er een HEEL DOM GEZICHT (€7,50) bij gaat trekken. Het liefst heb ik ook dat je er een ANDERE MODERATOR bij haalt (€19,50), want een second opinion is me ook heel wat waard. Bij nader inzien laat ik het er toch maar bij zitten. Je zult nu waarschijnlijk wel JE SCHOUDERS OPHALEN (€2,50), maar ik denk dat ik het antwoord op mijn vraag al heb.....

oooooh damn... nu ben ik al € 74,50 lichter met mn opmerking op deze topic....... ........... hopen dat het fiscaal aftrekbaar is!!

whahahahahahahahahhahahahahahhahahhahahhaaa

Advertise here!!

Citeren12.10.20080 likes
nog meer leden zoals aardbei ?

snel verdiend zo

bytheway : Je zult nu waarschijnlijk wel JE SCHOUDERS OPHALEN (€2,50), hierbij trok ik ook een dom gezicht(4,50)
Citeren12.10.20080 likes
hihihi durf niks meer te seggen
Citeren12.10.20080 likes
kirsten ik doe ook met je mee,door niets meer te zeggen en of te vragen whaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Citeren13.10.20080 likes
xxx joy xxx
Citeren13.10.20080 likes
Goed, gaat ie dan: Ik stel geen vragen, dus kost me niets. Nu haal je al je mods erbij, is een klein fortuin. Jullie trekken domme gezichten en halen al zuchtend de schouders op. Eerlijke antwoorden krijg ik nu in meervoud. Een flinke rekening dus. Ik heb alleen 1 probleempje. Mijn tegoeden bij Fortis en de ABN Amro zijn bevroren. Ik heb nog wat staan bij Ice-save maar die kunnen niet uitkeren. Dus dat wordt een afbetalingen in 4500 termijnen.

Met de vriendelijkste groet,

DutchDude

1

Adverteer hier