|
|
|
espasa Undefined 1894 berichten yesssss. wacht ff dan doe ik die van mij er ook onder en duw ik m ff wat shampoo enzo in zn handen..... hij geeft toch geen kick.....
heerlijk die mannen met napjes die je aan de muur kan laten zuigen  
|
Anonymous Undefined 65739 berichten zuigt jouw pop?  euhhh ga ff kijken of de mijne dat ook doet. hahahahaha
|
espasa Undefined 1894 berichten hahahahha mmmmh sssssoooooooooo lekkueh lamp.... maar multifunctioneel 
|
Anonymous Undefined 65739 berichten jaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! demijn zuigt ook  whaaaaaaaaaaaaaaa.
en hij is lekker flexibel en vindt alles goed.whaaaaaaaa
|
espasa Undefined 1894 berichten heerlijk he en dat zonder klagen.... je zegt gewoon.....sssssssssssssssuiggggge krengggggg en hij plakt zich vast.....
wat wil een vrouw nog meer 
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ja zo een vent krijg je nooit. mmmmmmmmmmmmmmmm . ik hou het bij me boy.
nog ff laten zuigen hoor espaas.kem zo eraan
|
Anonymous Undefined 65739 berichten nou ja zal ik het maar zeggen dan er zijn nu 3 modjes gestopt om iemand die de boel verziekt .En nu dus ook nog doet ,(wel op forum ,maar ja wat boeit het nog ) maar ja het is haar dus gelukt ,maar heeft wel veel vijanden gekregen daardoor ,en niet ik zoals ze beweert . lamp ik sta achter jou hoor
|
Anonymous Undefined 65739 berichten boer .doe geen moeite....ze heeft nu een zuigpop.......daar kan je niet tegenop 
|
espasa Undefined 1894 berichten huuuu.... hebben ze t nu over mij??????? Zo ja, dan ben ik dus gelijk weg hoor.... ben me van geen kwaad bewust 
|
Timberland Undefined 2690 berichten ik word gek van die poppen ik hoop dat die ventielen het gaan begeven pffffffffffffffffffffffffffffffffff ......................................................................~*´¨¯¨´*•~-.¸¸,.-~*~*´¨¯¨´*•~-.¸¸,.-~*´¨  <---- kijk daar gaat die pop! |
|