Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

berichtje van cats

Advertise here!!

Citeren29.03.20060 likes
Hoi hoi, hier ben ik dan even, in het forum.
Wil jullie laten weten dat alles goed met mij is.
mijn karretje loopt weer als vanouds. Was wel een hele grote klus.
Heb er weer veel van opgestoken.
Ik zie jullie spoedig weer.
dikke kus van Cats.
enne, mis jullie wel.
Citeren29.03.20060 likes
heyy catsie !!!

blij te horen dat alles goed met je gaat hoor !!!
heb je gemist op het uitje whahahahahaha

allee tot op klets he

kusssss mamaaaaaaa
xxxxxxx
Citeren29.03.20060 likes
kussssss cats

groetjes shirley knuffel
Citeren29.03.20060 likes
Heyyyyyyyy cats, blij weer iets van je te hooren en ben blij dat je karretje weer rijd!!! hoop dat het goed met je gaat en tot snel!!
x x x Red
Citeren29.03.20060 likes
Hoi Cats,

We hebben je wel gemist hoor afgelopen weekend

Hopelijk weer tot de volgende keer.

colleen en Art

Advertise here!!

Citeren29.03.20060 likes
nou, mag wel zeggen dat ik jullie ook allemaal gemist heb,
was dan ook echt balen om het beroemde weekendje niet te kunnen mee beleven. Volgende keer beter.
Had er zoooooooo graag bij willen zijn. Had genoeg onzin in petto gehad. maar ja, zal het bewaren voor de volgende keer.
heb hier des al niet te min ook gefeest. Maar dat zijn jullie wel gewend van mij. hahahhaha. En zaterdag ochtend, was mijn lieve loelke ( zo heet mijn auto) weer helemaal aan de praat. Er zijn genoeg foto's van me genomen, toen ik aan mijn auto aan het werken was. hahahhaha. Ben er best wel trots op, dat me zoiets gelukt is.
dikke kus aan iedereen en tot snel xxx
Citeren30.03.20060 likes
Lieve Cats, ik ben enorm trots op je, en ik had ook niets anders van je verwacht dan dat het je zou lukken!!!!

Maar volgende keer zien we elkaar weer, en dan wordt het weer ouderwets gezellie

Kisses, Cootje
Citeren30.03.20060 likes
Hey jacootje. lik lik (hihi) in je oortje
als het me te lang duurt, maak ik hier weer een party.
Zoals bekend heb ik een hele grote zolder, waar genoeg bedjes oppassen. Gaan we hier nog eens de bloemen buiten zetten, met het groepje van toen. enne over een paar maanden heb ik wat te feesten. ik ben dan jarig en.... dan wordt ik ?? hahahahha
zou super te gek zijn als jullie erbij waren.
dikke kus van cats.
Citeren30.03.20060 likes
ps. ik heb de vakantie geboekt, ga een weekje naar oostenrijk. met een stel vrienden. ( wel te verstaan mijn allerbeste vrienden) dus dat wordt lol, bij de tirolers hahahahaha. en ik ga nog een weekje naar scholtland. (ben er nog nooit geweest)
Maar voor mijn verjaardagspartij ben ik gewoon thuis.
houden jullie er rekening mee? het is in juli. We spreken nog definitief af.
cats
Citeren30.03.20060 likes
heei cats!!! heel goe hoor dat je je loelke self heb gerepareed!!! go gilr!!!! enne alvast heel veel plesier op je vakantie toegewenst he!!
kuss kirsten!

Adverteer hier