Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

ben ik nou de enige die dit IDIOOT vind

Advertise here!!

Citeren31.05.20100 likes
Lief Dagboek,

Vanmorgen zit ik, na Mylan naar school gebracht te hebben rustig op de bank...televisie aan voor het ontbeitnieuws...glas sap in de hand...lekker ontspannen.
Ik zie het hoofd van Jan de Hoop fronsen bij het volgende bericht;

Israel heeft een convooi met vredesactivisten geentert en er zijn 10 mensen doodgeschoten.
Reden was volgens Israel, dat het convooi gewaarschuwd was niet verder te varen in de nationale wateren.

Ik schrik me een ongeluk als ik de beelden zie die zijn opgenomen door opvarenden.

Waar zijn ze daar in Godsnaam mee bezig?
Wat gaat er nu gebeuren in de wereld?
Gaan ze dit gewoon weer toe laten, bij de V.N.???
Hoe gaat de Arabische Wereld hier op reageren?
Komt er nu een Oorlog?

Ik weet alleen dat ik mezelf er bijna schuldig voel dat ik ooit pro-Israel was.
Je zal Pallestein zijn en daar wonen..te maken hebben met onderdrukking omdat je anders bent.
En dat terwijl je niet beter weet wat je familie woont daar al sinds mensenheugenis.
Wat moeten die mensen daar voelen...
En dit doen Israeli in de naam van mijn God..

Ze moeten zich schamen, is dit naasten liefde.
Staat dit in de 10 Geboden?
Volgens mij staat er:
Heb uw naasten lief als uzelf.

Wat hebben wij er met z'n allen een potje van gemaakt.

Met tranen in mijn ogen kijk in naar de nieuw binnen gekomen twitter berichten van Conny Mus, de verdere berichten van het R.T.L nieuws flitsen voorbij en ik ben er gewoon ziek van.

Turkije is gek geworden, Ambassades worden aangevalllen, Israel in hoogste staat van paraatheid...

Dan maar even uitzendingen terug kijken van Carlo en Irene..Songfestival,Sieneke, Jaap van X-factor...
Ik kijk op mijn klokje en zie dat het tijd is om Mylan te halen. Ik klap mijn laptop dicht en pak mijn jas...
En ik denk: Het is toch erg ook, steeds weer reclame voor elk filmpje wat ik open klik...
Jozef en de Technicollor dreamcoath Stopt!
De ironie..
Speelde dit zich ook niet af in Israel???

Klabang!!! De huisdeur dicht ...ik wil er niet meer over nadenken! Huppakee op naar mijn lieverdje bij de schooldeur..

Adverteer hier