Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

ben er ziek van

1

Advertise here!!

Citeren15.05.20060 likes
er wordt te veel gelult hier oven en paar mensen ik ben daar ziek van zeg het gewoon tegen die persoon klaar ben je maaar nee op de chat of p das kicken zeg wat je dwars lig tegen die persoon ben echt verpleurt flip hier van echt
Citeren15.05.20060 likes
huh sambal ?????????? tis er ???????? heb ik wat gemist of zo ???????
Citeren15.05.20060 likes
Hey Sambal, weet niet over wie je het hebt, maar idd, er wordt best veel geroddeld, maar probeer daar boven te staan, doe ik ook...

Ik heb liever dat die mensen rot over me praten, dan dat de dokter het doet, want dan is er iets goed mis

Jaco
Citeren15.05.20060 likes
op dit moment niet jaco: dokter of niet down:en dat weet die persoon wel die is gelijk wakker ik wacht er op dan zie je het wel jaco
Citeren15.05.20060 likes
mram komt goed

Advertise here!!

Citeren15.05.20060 likes
Er wordt erg veel geroddeld ja. ben het daar mee eens, maar watdoe je eraan???????????????
Citeren15.05.20060 likes
sorry sambal ,weet wat je bedoelt,ben hier niet voor niets terug gekomen onder een andere naam deed het echt niet met boze bedoelingen maar helaas word me dit nu kwalijk genomen echt vind het heel jammer, kwam hier erg graag, wil dus ook bij deze mijn excuus aanbieden aan iedereen xxx en groetjes petra
Citeren15.05.20060 likes
Waarom rammen sommige mensen erop los
en is die ander dan de klos
Of schieten we elkaars kop maar in
wat heeft dat allemaal voor een zin
Voelen ze zich daarna beter
of intereseert het ze gewoon geen meter
Je kan er toch ook over praten
en het er dan bij laten
Want dan ziet de maatschappij er beter uit
Als je na een ruzie vrede sluit

Ik hoop dat deze boodschap begrepen wordt....
Citeren15.05.20060 likes
Hoi vrouwtje46, daar ben je weer

Nee, ik weet dat je het niet deed uit boze bedoelingen, maar om nou gelijk erover te gaan roddelen, en het je ook nog kwalijk gaan nemen vind ik ook een beetje TE...maar goed, dat moet een ieder voor zichzelf weten..

En je onderschrift is nu wel heel erg van toepassing hihihihihi

XXXXXXXXXX Jacootje XXXXXXXXXXX
Citeren15.05.20060 likes
Ik ben ziek van andere dingen die hier gebeuren ....
maar kom laat ik nu niet gaan zeuren...
Ze weten wie ik bedoel
en ik laat ze doen...
Heb nog steeds mijn eigen zelfrespect !!!

mama xxxxxx

1

Adverteer hier