Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

ben er even niet

1

Advertise here!!

27.11.20050 likes
hey leiferds!!!
ja je leest het goed ik ga een tijdje porberen te stoppen want ik moet mijn ouders vertrouwen trgkirjgen....en dna kan ik neit hier over liegen dat lukt mij niet
ik zal jullieegt missen.... en ik kom gauw trg egt ik beloof het
ik hoop niet dat julliem ij over een tijdej zijn vergeten want ikdoet dat absoluut neit
ik hou van julie en ik ga jullie missen
tot over een tijdej doei kusssssssssss
van snoes
27.11.20050 likes
lieve snoesssss

tuurlijk gaan we je niet vergeten..hoe zouden wij dat kunnen??
zo'n vrolijke meid!!
maar het is inderdaad belangrijk dat je ouders je kunnen vertrouwen..

veel sterkte ermee....
dikke dikke kusss
mams
27.11.20050 likes
heel goed van je snoezie, win het vertrouwen terug van je ouders !!
en vergeten ? hoe kom je erbij !!! ik zal je niet vergeten..... en zeer zeker gaan missen, want je bent een heel leuke vrolijke meid.

zet hem op !!!
dikke knuffel en dikke kus
nootje....
28.11.20050 likes
lieve snoezie ook ik vergeet jou echt niet enne we kunnen altijd nog smsen kusssssssssssss lieve groetjes shirley
28.11.20050 likes
hey snoezie ik vergeet jou ook niet hoor veel liefs The Moon

Advertise here!!

28.11.20050 likes
We gaan je nooit meer vergeten hoor, de stap die je nu neemt is een hele goede, goed van je!!!!!!!!

Kussssss en tot snel weer.....

Jacootje
28.11.20050 likes
eey lieve snoez!!!!!!!!!! natuurluk ga ik jou heel veel missen hoor lieve meid!!! enne kom je nog wel op msn??? oh dat kan je natuurluk nie antwoorden he hihi, nou ik sie je dan daar hopeluk nog he!!!
dikke kuss en suc6 met de hele boel he
kirsten!!!
28.11.20050 likes
hey lkkrding van me!!! ik moest hier van jou komen :P hihi :P oke datmocht ik dus niet zeggen :P hihi nou je leest dit tog niet :P
maar ik zie je wel morgen op sgool enne ik ga wel ff naar de chat en ff zeggenwat ik van je moest zeggen:P hou van je liefferddd
tot morgen!!
28.11.20050 likes
hihi gezegd hoor :P hihi ook alzit je nu naast me :P
28.11.20050 likes
hoi kirsten
snoezie heeft me gevraagd om alle kletsers te laten weten dat ze ze ook voor heel even uit msn heeft gehaald ivm het vertrouwen winnen ik weet niet of ze jou ook heeft verwijderd als dat wel zo is dan weet je dat bij deze , het komt allemaal weer goed enne als je haar tel nr niet heb en je wil iets laten weten zeg het gerust tegen mij ik geef het wel door aan onze lieve snoezie kusssssss lieve groetjes shirley

1

Adverteer hier