Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

belangrijk moment voor mij

Advertise here!!

Citeren10.12.20120 likes
tjaa bonn , het is enorm zwaar .succes
Citeren14.12.20120 likes
ik heb van de week gezondigt, en helaas ben ik weer begonnen, dit omdat ik ontzettend veel last heb van de ontwenningsverschijnselen...............ben erg teleurgesteld in mezelf, maar ik kon het niet meer, ik kan hier details noemen van de ontwenningsverschijnselen, maar dat zal niemand iets boeien, maar het voelt voor mij als vreselijke falen...........ben er nog wel heel erg mee bezig, in de hoop dat het me toch uiteindelijk gaat lukken. Ik rook op dit moment een paar sigaretten in uiterste gevallen en dat gaat goed. Maar ik baal er wel enorm van.
Degenen die hier iets geschreven hebben wil ik wel bedanken voor de steun
Snuf ben jaloers op je
Citeren15.12.20120 likes
Bonneke, stoppen zonder hulp lukt meestal niet,kaart het aan bij je huisarts,er zijn middelen om je te helpen van het roken af te komen
Als je er zelf volledig achter staat,moet het je lukken met de hulpmiddelen
Citeren15.12.20120 likes
Bonneke, het is niet erg dat het je nu niet gelukt is. Vaak gaan er meerdere pogingen aan vooraf voordat het wél echt lukt.
En wat Babs ook al zegt, als je er zelf de volle 100% achterstaat zal het je lukken. Met of zonder hulpmiddelen.
Citeren15.12.20120 likes
lieve snuf en babs, thx voor de mooie reactie, ik schaam me om het hier neer te zetten, maar ik begon volle goede moed en had een forum geopend en nu ik gefaald heb vond ik ook dat ik het hier neer moest zetten, is mijn gevoel.
Mijn man is zonder hulpmiddelen gestopt, en ik sta er zeker voor de 100% achter, maar het zijn die rot bijverschijnselen, ik ben van de week flauw gevallen door de vreselijke duizelingen, werd misselijk en vreselijke hoofdpijnen. Ik rook maar 4 sigaretten per dag, dus ben er nog steeds van overtuigd dat het me moet lukken, en snuf dit is mijn tweede poging om te stoppen met roken Maar nogmaals vind het fijn dat jullie tips hebben gegeven en een reactie

Advertise here!!

Citeren16.12.20120 likes
Hoi Bonneke

Als je nu maar niet meer dan die 4 sigaretten ga roken.
Dan begin je weer als je je weer wat steviger in je schoenen voelt staan.
Maar probeer het gewoon , nog een keer, en steeds weer tot het je lukt.
ALs dit is wat je wilt dan lukt het je zeker Bonn.
Kusss beertje
Citeren16.12.20120 likes
Ik ben er zeker van dat je het kaan, maar hou je gezondheid in de gaten. Anders word ik bezorgd
Het zal je zeker lukken en ik vind het mooi dat je het op het forum durft zetten. Ik ben alvast heel fier op je !
Citeren16.12.20120 likes
Gewoon helemaal stoppen,het zit tussen je oren Bonn,vraag een recept bij de dokter bijv.pleisters/kougomof kijken op internet voor meer info en ik weet dat jij dat kan Bonn is doennn!!

succes Bonn

Je mag mij ook mailen
Citeren16.12.20120 likes
lieve bella, maan en wolf, thx voor jullie reactie. Echt top van jullie
Wolf, ik heb al eerder een poging tot stoppen gedaan, toen met pleisters en dat hielp mij niet en die kauwgom word ik heel beroerd van, dus die gebruik ik zeker niet meer. Maar ik geef de moed zeker niet op, en ben er heel erg mee bezig. maar misschien moet ik een ander moment uit zoeken, maar ik hou jullie zeker op de hoogte, en thx wolf dat ik je hierover mag mailen, en ja dat het tussen de oren zit, dat weet ik, maar ja een verslaving hebben is vreselijk en daar ben je niet zomaar van af. Ik drink niet gelukkig maar dit is ook een vervelende verslaving, gewoon het gevoel hebben dat je afhankelijk bent van die sigaretten maar ik ben boos op mezelf, ik ben een sterke vrouw en ik baal dat ik in dit opzicht niet sterk genoeg ben blijkbaar, maar ga het zeker proberen, thx nogmaals voor jullie reacties
Citeren16.12.20120 likes
heeee bonn ,straks ben ik der nog eerder af dan jy .hahaha
danhebben we een wereldwonder

Adverteer hier