Citeren17.08.20080 likes
ik zeg maar niks ik zeg maar peop

Advertise here!! |
Citeren17.08.20080 likes ik zeg maar niks ik zeg maar peop ![]() |
Citeren17.08.20080 likes zal wel aan mij ligggen,snap het hele probleem niet maar ik zal minder posten |
Citeren17.08.20080 likes tuurlijk meteen doen . zo krijgt iedereen die loopt te drammen en zeuren ze zin. zijn soms ook net kleine kinderen hier . die een ander geen lol gunnen ![]() |
Citeren17.08.20080 likes jij bent altijd al een meeloper geweest ![]() |
Advertise here!! |
Citeren17.08.20080 likes arme stakker |
Citeren17.08.20080 likes ik blijf gewoon posten en of het in de smaak valt dat merk ik dan wel is ook bezigheid therapie |
Citeren17.08.20080 likes mramm zeg je dat naar aanleiding van wat ik schrijf,ik vind het vervelend als mensen er moeite mee hebben dat we lol hebben inderdaad,en ik vind ook dat die personen het dan maar niet moeten lezen,maar jah dat valt snake ook niet in goede smaak,maar ik zal er over nadenken of ik nog wel of niet ga posten zoveel.Maar ik heb er in ieder geval wel heel veel lol in en blijf bij mijn standpunt over het feit dat het dan maar niet gelezen moet worden.Ik lees zelf ook alleen maar de dingen die ik leuk of interesant vindt.
Mrammm en visser een hele dikke kusss en knuffff ![]() ![]() ![]() |
Citeren17.08.20080 likes zit dit nu zo is allemaal te lezen en tsja het forum is voor iedereen, en of mensen somige topics nou wel of niet leuk vinden smaken verschillen, we kunnen misschien beter eens wat nieuwe dingen op het forum plaatsen inplaats van elkaar in de haren te vliegen.
laten we zorgen dat we het met elkaar leuk houden ![]() |
Citeren17.08.20080 likes Inderdaad lieve roosje,helemaal mee eens,wat de 1 leuk vindt vindt de ander walgelijk,dikke kuss en knufffffffffffffffff |